یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه عصر ایران

مصباحی‌مقدم گفت: با تعلیق شش‌ماهه تحریم‌ها کدام سرمایه‌گذار خارجی حاضر است بیاید در ایران سرمایه‌گذاری کند؟، گرچه حتی همین تعلیق تحریم‌ها و برداشتن برخی از آن‌ها ممکن است گشایش‌هایی به وجود آورد، اما مردم تصور نکنند که در باغ سبزی به رویشان باز خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سابق ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، نظر رهبری درباره رده حجاب در اولویت بندی امر به معروف ها را یادآور شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: حسینی بوشهری گفت: نقش عفاف و حجاب در سلامت جامعه غیرقابل انکار است و نباید در این عرصه کوتاه بیاییم؛ اما جامعه انتظار دارد که در رابطه با مسائل و آسیب‌ها نیز برخورد مناسبی صورت پذیرد که انتظار صحیحی است و باید دستورالعمل های متناسب با آن تدوین گردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: اکرمی گفت: تحریم‌ها و عدم امکان فروش نفت، دولت را در وضعیت پرچالشی قرار داده است. هرچند معتقدم دولت در همین مدت نیز می‌توانست در برخی مسائل عملکرد بهتری داشته باشد اما درصورتی‌که تحریم‌ها برداشته شود شرایط تغییر می‌کند و این احتمال وجود دارد که گشایش‌هایی در مسائل اقتصادی مردم صورت بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه هر روز سر یک مسأله با هم دعوا میکنیم، گفت: این همه اختلاف، فحاشی، تهمت و کشمکش برای چیست؟ برای خداست؟

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان اینکه هر روز سر یک مسأله با هم دعوا میکنیم، گفت: این همه اختلاف، فحاشی، تهمت و کشمکش برای چیست؟ برای خداست؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه یکی از مراکزی که نیازهای مالی دولت دوازدهم را تامین می‌کرد، شرکت فولاد مبارکه بوده است، اظهار داشت: مسئولان دولت روحانی در مقابل دستور برکناری مدیرعامل قبلی که از سوی نهادهای نظارتی صادر شده بود، ایستادگی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: با اظهارنظرهای اخیر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر به نظر می‌رسد برخورد با آنچه بدحجابی نامیده می‌شود وارد فاز جدیدی شود. فازی که علاوه بر تذکر لسانی، از این پس بدحجابی را تخلف می‌داند و حتی برای انواع پوشش‌ها، جرایمی را نیز تعریف کرده است. هاشمی‌گلپایگانی با بیان اینکه میراث فرهنگی حتی یک شورای ترویج حجاب تشکیل نداده است، گفت: ما در طرح جدید حجاب، جرم کشف حجاب را...

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: مردم گله دارند اما نصف‌شان بدحجاب‌اند! / یک‌جا می‌گوید 50 درصد یا نصف زنان بدحجاب‌اند و جای دیگر می‌گوید مردم از ما خواسته‌اند. بدحجاب از شما خواسته؟ پس اقلا بگو نصف مردم! نکند بدحجابان را مردم نمی‌دانید؟ شاید اصلا زنان را به حساب نمی‌آورند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: هاشمی گلپایگانی گفت: مردم ما وقتی خانم بی حجاب یا بدحجابی را برای مثال در بانک که ویترین کشور نیز هست می‌بینند، نیازی نیست به آن خانم تذکری دهند باید به سراغ مدیر بانک بروند و اگر مدیر از آن فرد حمایت کرد، آن مدیر به دلیل تخلف اداری جریمه و از حقوقش کم می‌شود همچنین بخشی از بودجه رفاهی آن مجموعه به بودجه آموزشی تبدیل می‌شود که دلیل بی حجابی پیدا شود.

خبرگزاری دانا

رادیکالیسم اصلاح‌طلبان در سال 88 آن‌ها را به نقطه‌ای رساند که در سال 92 چهره‌ای کاملا اصلاح‌طلب مانند محمدرضا عارف که معاون اول دولت اصلاحات بود را کنار بزنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رضایی گفت: ممکن است یکی بگوید من دوست دارم در خانه شلوار زاپ دار بپوشم و چرا نباید بتوانم آن را خریداری کنم. ایرادی ندارد و باید بتواند آن را بخرد اما ابتدا مالیات آن را بپردازد و همچنین برای فروشنده آن لباس مشخص باشد که این لباس مخصوص استفاده در منزل است و باید در کجای مغازه‌اش قرار دهد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: همزمان با برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران (13 شهریور امسال) 600 نفر از نخبگان جهادی سراسر کشور در این استان حضور می‌یابند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همدلی نوشت: ابراهیم رئیسی به‌واسطه حمایت بی‌چون‌وچرای اصولگرایان وارد عرصه مدیریت اجرایی کشور شد، حال پس از گذشت یک سال از سکان‌داری قوه مجریه، هجمه‌ها و انتقادات به عملکرد خود و دولتش از سوی موافقان و حامیانش برخاسته است و همین امر موجب شده تا برخی این گمانه‌زنی‌ها را مطرح کردند که ابراهیم رئیسی بسیار زودتر ازآنچه خود اصولگرایان فکرش را می‌کردند به سرنوشت تلخ احمدی‌نژاد و طرد شدن از...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری، به جماران گفت: مهمترین مظاهر منکر در جامعه ما «بی عدالتی» است. باید اظهار تأسف کنیم که طی سال های متمادی ساختارهایی در اقتصاد ما شکل گرفته که شکاف ثروت و غنا در جامعه ما رخ داده است.