یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: رهبری پارسال در انتخابات ریاست جمهوری گفتند ظلم و جفا شد و جبران شود. اصلا هیچ کس نگفت مراد رهبری چه کسی بود و ما هنوز نفهمیده ایم مراد رهبری چه کسی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پورمحمدی گفت: رهبری پارسال در انتخابات ریاست جمهوری گفتند ظلم و جفا شد و جبران شود. اصلا هیچ کس نگفت مراد رهبری چه کسی بود و ما هنوز نفهمیده ایم مراد رهبری چه کسی بود. چه کسی باید پاسخ بدهد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: قانون اساسی یک قرارداد اجتماعی است؛ چرا تحاشی داریم از این و چرا استبعاد می کنیم؟... بعضی ها می گویند چرا رهبری این کار را نمی کند؟ شأن رهبری نیست وارد این مقوله شود. امام هم خیلی نمی پردازند و اشاراتی دارند ولی کار آقای بهشتی و امثال آقای بهشتی است که این مقوله را بپردازند.

وب‌گاه عصر ایران

سالک درباره رویکرد اتخاذی برای مبارزه با فساد در ساختارها اظهار کرد: برای مبارزه با فساد در ساختارها سه اقدام باید انجام شود که نخستین آن پالایش قوانین است. بسیاری از قوانین مربوط به دوران پهلوی است که باید پالایش شوند چه آنهایی که در طول مجالس 11 گانه گذشته مجلس و چه آنهایی که اخیرا تصویب شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: امروز قدرت و اقتدار جریان حق به اوج خود رسیده و فریبکاری باطل در حضیض ظلت قرار گرفته است.

خبرگزاری دانا

کارشناس مسائل سیاسی گفت: شهید بهشتی را بیشتر از همه منافقین و دشمنان انقلاب خوب می شناختند و می دانستند که ایشان چه جایگاه و شخصیت کلیدی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و اگر زنده بماند ادامه انقلاب چگونه خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

هویت او برای همه مشخص نبود. او با نام تشکیلاتی «کریم رادیو» در بخش فنی رادیو مجاهد سازماندهی شد. او کسی جز «محمدرضا کلاهی» عامل انفجار هفت تیر نبود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شاهسوندی گفت: چند هفته بعد فردی به جمع ما پیوست. ظاهری نجیب و آرام و روحیه‌ای تشکیلاتی و اجرایی داشت. هویت او برای همه مشخص نبود. او با نام تشکیلاتی «کریم رادیو» در بخش فنی رادیو مجاهد سازماندهی شد. او کسی جز «محمدرضا کلاهی» عامل انفجار هفت تیر نبود.

خبرگزاری مهر

عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی در برنامه تلویزیونی «ماجرای بهشتی» گفت: بعد از نوشتن نامه شهید بهشتی به امام (ره) که مردم شعار مرگ بر بنی صدر را سر دادند، حکم عزل بنی‌صدر صادر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام والمسلمین مشیری خراسانی گفت: شهید بهشتی در معرفی اسلام و افشای ظلم رژیم پهلوی و تبیین حق و عدالت، نقش تاثیر گذاری داشت.

خبرگزاری دانا

شهید بهشتی تنها مرد علم و بیان و قلم نبود بلکه، در میدان مبارزه نیز مردانه جنگیدبه ویژه از آغاز قیام حضرت امام خمینی (ره) در سال 1341 به همکاری با جمعیت موتلفه اسلامی پرداخت و به عضویت شورای روحانیت آن انتخاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: موج انفجار و ترکش‌های رادیو ضبط، استخوان بالای ران و استخوان ترقوه شانه‌شان را شکسته بود. علاوه بر آن ترکش‌ها موجب پارگی و قطع چند رگ و عصب دست راست او شد و پزشکان نتوانستند مانع از قطع دست راست ایشان شوند.

خبرگزاری مهر

به مناسبت سالگرد شهادت شهید آیت‌الله سیدمحمد حسینی بهشتی دو روایت از او همراه با معرفی یک منبع مطالعاتی مناسب درباره این شهید ارائه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید رضا اکرمی در پاسخ به این سوال پیش بینی می کنید کدامیک از وزرا تغییر کنند؟ عنوان کرد: در حال حاضر درباره وزیر صمت این احتمال وجود دارد و از گوشه و کنار شنیده می‌شود که به وی نقد دارند، البته نمایندگان مجلس باید درباره وزرا اظهارنظر کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از احتمال تغییر وزیر صمت خبر داد و تاکید کرد ماجرای اصولگرایان، مستقلین و اصلاح‌طلبان صرفا برای سرگرم کردن مردم است.