یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: عباس عبدی گفت: بین مجموعه اصلاح‌طلبان باید درون خودشان گفت‌وگوی آزاد داشته باشند. آنهایی که می‌گویند بمانیم حرفشان را صادقانه و بدون سانسور بزنند. آنهایی هم که می‌گویند از این مرحله به بعد برویم کنار حرفشان را بزنند و جمع نهایتاً به یک تصمیم برسد و آن را انجام دهند... اصلاح‌طلبان به پوست‌اندازی بیشتری احتیاج دارند برای اینکه شجاعت این نوع تصمیم‌گیری را داشته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی گفت: اخیراً تحقیقی دیدم که دوستم آقای محسن گودرزی انجام داده که می‌گوید اوج اعتماد اجتماعی در ایران مربوط به سال‌های 56 تا اوایل دهه 60 است. اما وقتی انقلاب شد و بعد از پایان درگیری‌ها همه حس کردند ظاهراً این انتظارات توهماتی بوده است. ممکن است در روابط فردی اینگونه رفتار وجود داشته باشد اما در حوزه روابط اجتماعی اصلاً اینگونه نیست و نه ممکن است و نه مفید.

وب‌گاه الف

عباس عبدی ضمن ارائه پیشنیه‌ای از سابقه اصلاح‌طلبان و چگونگی پیروزی آنها در انتخابات 76 معتقد است که در برهه فعلی اصلاح‌طلبان نیازمند یک پوست‌اندازی هستند و این پوست‌اندازی مانند زایمان دردآور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عباس عبدی گفت: اینکه شما بخواهید یک سیاستمدار اصلاح طلب باشید ولی در قدرت نروید و قدرت نگیرید، کاری عبث و بیهوده است مردم هم نمی‌پذیرند. شما به عنوان یک فرد حقیقی یا یک روزنامه‌نگار می‌توانید این گونه رفتار کنید. مثلاً به عنوان فرد تحلیل بنویسید درباره اصلاح طلبی؛ خیلی از افراد هم هستند که اندیشمندند یا به عنوان روزنامه‌نگار و روشنفکر همین مسیر را دارند. می‌توانید در این طریق نقد کنید...

خبرگزاری تسنیم

عباس عبدی ضمن ارائه پیشنیه‌ای از سابقه اصلاح‌طلبان و چگونگی پیروزی آنها در انتخابات 76 معتقد است که در برهه فعلی اصلاح‌طلبان نیازمند یک پوست‌اندازی هستند و این پوست‌اندازی مانند زایمان دردآور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس مجمع نمایندگان استان تهران درباره انتخابات ریاست جمهوری 1400، گفت: مردم در اوج آزادی رأی دادند و به کسی تحمیل نشد که به رئیسی رأی دهد.

خبرگزاری مهر

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران درباره انتخابات ریاست جمهوری 1400، گفت: مردم در اوج آزادی رأی دادند و به کسی تحمیل نشد که به رئیسی رأی دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم ورامین، قرچک و پیشوا در سالروز انتخابات ریاست جمهوری گفت: ساختارهای مولد نابرابری و فساد را اصلاح خواهیم کرد.

خبرگزاری مهر

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه مردم وقتی عملکرد دولتِ روحانی را دیدند، به شدت از اصلاح‌طلبان ناراضی شدند، از این رو در انتخابات به «رئیسی» رای دادند، گفت: فاتحه جریان اصلاحات خوانده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آنچه می خوانید گفت وگوی «سایت مباحثات» با دکتر محمد مسجدجامعی است. در این گفت وگو به بررسی ملاقات هیئتی از حوزه علمیه قم با پاپ به ریاست آیت الله اعرافی پرداخته شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی ظهر پنجشنبه در نشست مجمع عمومی خیرین کشور در مشهد اظهار کرد: احساس‌های بد بسیار شدید است و همه ما می‌دانیم، دلیل این احساس‌های بد مردم زیر سر ما (مدیران) است که بلد نیستیم، درست کار کنیم. دبیر کل جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: همه بحث‌های مزبور سر جای خود قابل تأمل است، آنقدر هم فضای مجازی هم رسمی و هم غیررسمی اشباع شده...

خبرگزاری مهر

مشهد دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: مسائل مادی جامعه و گرفتاری‌ها و نیازمندی‌ها همه جای خود محفوظ است اما باید در شرایط کنونی به فکر روان جامعه باشیم.

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه، اصلاح‌طلبان وقتی دولت مورد حمایشان در اختیارشان باشد سکوت می کنند و وقتی در قدرت نباشند، سیاه‌نمایی می‌کنند، گفت: مجمع محققین فرار به‌جلو و مصداق سیاه‌نمایی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم ترحیم همسر و فرزند حامد سلطانی مجری برنامه «اعجوبه ها» و «سلام صبح بخیر» شبکه سه سیما در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار شد.

وب‌گاه الف

«حوزه حتماً در مسیر نفوذ قرار دارد. البته ادعا نمی‌کنیم نفوذ در حوزه زیاد است اما در مسیر آن قرار گرفته‌ایم و امیدواریم بتوانیم بحث نفوذ را پیگیری کنیم.» اینها بخشی از سخنان مسئول مرکز امور صیانتی حوزه‌های علمیه است.

وب‌گاه الف

بسیاری از وقایع مهم دو دهه اخیر با وجود اهمیتی که درتاریخ سیاسی ایران دارند، آن‌گونه که باید روایت نشده‌اند، به نحوی که اگر کسی بخواهد در مورد تاریخ دهه 70 و دهه 80 شمسی مطالعه‌ای داشته باشد به جز تعداد محدودی اثر که عمدتا با نگاه جانبدارانه نوشته شده‌اند منبعی دیگر برای مطالعه پیدا نمی‌کند.