یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه عصر ایران

مهمتر از همه اما خبر تشکیل شورای صیانت حوزه و روحانیت و بازطراحی ساختار مرکز امور صیانتی حوزه‌های علمیه بود که اولین گام رسمی حوزه برای صف‌آرایی برابر «نفوذ» محسوب می‌شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «حوزه حتماً در مسیر نفوذ قرار دارد. البته ادعا نمی‌کنیم نفوذ در حوزه زیاد است اما در مسیر آن قرار گرفته‌ایم و امیدواریم بتوانیم بحث نفوذ را پیگیری کنیم.» اینها بخشی از سخنان مسئول مرکز امور صیانتی حوزه‌های علمیه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید رضا اکرمی گفت: راهکار موثر این است که کار فرهنگی کنیم و به آنها آگاهی دهیم، بگوییم آقایان، هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. ما نمی گوییم جلوی فهم، فکر و زبان خود را بگیرید اما طبق گفته امیر المونین علی (ع) باید زمان شناس باشید. به آنها بگوییم بعد از دو سال که بواسطه کرونا نتوانستیم برای امام مراسمی برگزار کنیم چرا امسال در حضور مهمانان خارجی و داخلی، میزبان را هو کردید؟ این کاربسیار...

وب‌گاه خبر آنلاین

اصلا چرا از کم کاری نهادهای امنیتی می گویید چرا از رسانه نمی گویید؟ فردای 14 خرداد، کدام روزنامه ای آمد و اخلال در مراسم را بررسی کرد و گفت آقایان نکنید، این مایه شرمندگی برای باعث و بانی و ذاکر است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

فرهیختگان نوشت: معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر ریاست‌جمهوری در دولت دوازدهم گفت: ما در دوره‌های مختلف دیدیم زمانی که به یکدستی رسیدیم، موجب بن‌بست‌های زیاد، از دست‌رفتن سرمایه‌های گرانقدر انسانی، از دست‌رفتن انگیزه‌ها و ناامیدی شدیم و مهم‌تر از همه، این چندگانگی و چنددستگی موجب نظارت‌های غیرمحسوس می‌شود... تکثر سلایق، موجب تفکر بیشتر و راه‌حل‌های بیشتر برای حل مشکلات کشور می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو جامعه روحانیت مبارز، حج را ستون حرکت جهان اسلام و پایگاهی برای تبادل اطلاعات و ارتباطات میان مسلمانان جهان دانست و گفت: یکی از وظایف در حج، افشاگری نسبت به فرهنگ جنایتکارانه و کودک‌کش رژیم صهیونیستی است.

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان در خصوص حواشی فیلم عنکبوت مقدس گفت: دشمنان غافل هستند از اینکه ایرانیان، امام معصوم (ع) خود را شناخته‌اند و این حرکت‌های مذبوهانه قطعا هیچ اثر منفی در دیدگاه ما نسبت به ائمه معصومین و به‌ویژه امام رضا (ع) نخواهد گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز بیش از هر زمانی جامعه ما به شخصیت های همانند دعایی، نیاز دارد، کسانی که بین جناح ها و جریان‌های سیاسی حلقه اتصال باشند و بر مطالبات مشترک ملی تاکید بورزند، بتوانند دل آدم های رمیده را به دست بیاورند و برای جریانات مختلف تکیه گاه باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرمسئولی یکی از قدیمی‌ترین روزنامه‌های ایران آن هم به مدت 42 سال شاید برجسته‌ترین و آشناترین عنوان سیدمحمود دعایی باشد اما دعایی فقط همین نبود و باید فراتر از یک روحانی روزنامه‌نگار یا مبارز پیشکسوت انقلابی به او نگاه کرد.

خبرگزاری دانا

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به توصیه رهبر انقلاب مبنی بر اینکه مانع از حرکت کشور در مسیر ارتجاع شوید گفت: توصیه رهبر انقلاب در حقیقت در امتداد بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید بر سبک زندگی اسلامی بود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرحوم سیدمحمود دعایی، سرپرست روزنامه اطلاعات و یار دیرین امام (ره) دیروز در حسینیه جماران و روزنامه اطلاعات با حضور مقامات و چهره‌های سیاسی، علمی و هنری و اهالی رسانه برگزار شد و پیکر ایشان برای تدفین به مرقد امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه منتقل شد. به گزارش «دنیای‌اقتصاد» دیروز صبح سیدحسن خمینی نماز میت را در محوطه روزنامه اطلاعات برپیکرمرحوم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مراسم تشییع پیکر «حجت الاسلام دعایی» صبح امروز در حالی برگزار شد که به نظر می‌رسد نماز میت ابتدا توسط آیت الله خامنه‌ای در بیت رهبری خوانده شد و نماز دوم مقابل دفتر روزنامه اطلاعات اقامه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت بهار نوشت: رئیس دولت نهم و دهم، درگذشت حجت الاسلام دعایی را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم تشییع پیکر «حجت الاسلام دعایی» صبح امروز در حالی برگزار شد که به نظر می رسد نماز میت ابتدا توسط آیت الله خامنه ای در بیت رهبری خوانده شد و نماز دوم مقابل دفتر روزنامه اطلاعات اقامه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مراسم تشییع پیکر «حجت الاسلام دعایی» صبح امروز در حالی برگزار شد که به نظر می رسد نماز میت ابتدا توسط آیت الله خامنه ای در بیت رهبری خوانده شد و نماز دوم مقابل دفتر روزنامه اطلاعات اقامه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مراسم تشییع پیکر «حجت الاسلام دعایی» صبح امروز در حالی برگزار شد که به نظر می رسد نماز میت ابتدا توسط آیت الله خامنه ای در بیت رهبری خوانده شد و نماز دوم مقابل دفتر روزنامه اطلاعات اقامه شد.