یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مصطفی پورمحمدی در مراسم تشییع پیکر محمود دعایی گفت: آقای دعایی تمام سجایای کسانی که می خواهند مردم را به دین اسلام دعوت کنند را داشت و اهل رواداری بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی گفت: مقام معظم رهبری هم در دیدار چند وقت پیش به مسأله اعتماد، همبستگی ملی، تفاهم و همکاری تأکید داشتند. این یک نیاز جدی است و به چهره های مناسب این وضعیت نیاز داریم. آقای دعایی جزو افرادی بود که می توانست در این راستا راهگشا باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم بدرقه پیکر حجت‌الاسلام دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات و عضو مجمع روحانیون مبارز با حضور چهره‌های متنوع سیاسی و فرهنگی در ساختمان مرکزی روزنامه اطلاعات در تهران برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم بدرقه پیکر حجت‌الاسلام دعایی صبح امروز با حضور چهره های سیاسی و آحاد مردم در دفتر مرکزی روزنامه اطلاعات برگزار شد.

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: آنچه که رهبر انقلاب در مرقد امام خمینی (ره) بیان فرمودند این بود که امام راحل را الگو می‌دانیم و باید الگو قرار دهیم تا انقلاب اسلامی به دست حضرت صاحب‌الزمان (عج) بیفتد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردا نوشت: فعال سیاسی اصولگرا گفت: تندروی سوپرانقلابی ها باعث می شود برای جامعه ابهام و بدبینی ایجاد شود، بعد هم که متوجه موضوع می شوند حاضر نیستند رویکرد گذشته خود را اصلاح کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولین شماره روزنامه اطلاعات در فقدان حجت الاسلام محمود دعایی امروز منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیدمحمود دعایی فرزند سیدمحمد در25 فروردین سال 1320 از پدری یزدی و مادری کرمانی در یزد متولد شد و در 4 سالگی به اتفاق مادرش که کرمانی بود در کرمان اقامت گزید. وی پس از اتمام تحصیلات متوسطه در حوزه علمیه کرمان به نام مدرسه معصومیه به تحصیل علوم اسلامی مشغول شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اکرمی گفت: امروز سوالات، شبهات و ابهامات متنوعی درباره انقلاب اسلامی، دوران جنگ و دیگر مسائل از سوی دشمنان و برخی دوستان ناآگاه مطرح می‌شود که باید با درایت و حوصله به آن‌ها پاسخ دهیم.

خبرگزاری دانا

دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از صراحت و صداقت به عنوان درس های ماندگار امام خمینی (ره) نام برد و گفت: امروز جهان اسلام در سایه قدرت ایران اسلامی برابر مستکبران ایستاده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام در جمع خبرگان رهبری تاکید کردند که اگر مردم حتی بر خلاف منافع خودشان رای دادند، شما حق ندارید جلوی اراده رای مردم را بگیرید.

خبرگزاری تسنیم

امام خمینی با آغاز ماجرای کاپیتولاسیون، شروع به نامه‌نگاری کرد و خطاب به علمای شهرهای گوناگون از خیانت رفته بر استقلال مملکت نوشت و از روسای روحانی شهرها خواست که به موج اعتراضات پیش رو بپیوندند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دژکام با بیان اینکه انقلاب اسلامی در عین اینکه انقلاب معنوی است پیشرفت را با معنویت در تضاد نمی‌داند و ما باید این پیشرفت را رقم بزنیم، گفت: مشکلات معیشتی وجود دارد اما راهی جز این نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله دژکام، امام جمعه شیراز گفت: مشکلات معیشتی وجود دارد اما راهی جز این نیست و کنار گذاشتن دین و اخلاق درست نیست، باید خودمان روی پای خودمان بایستیم و بخش اقتصادی را تکمیل کنیم و الگوی اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت (عج) را عرضه کنیم.