یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله دژکام، امام جمعه شیراز گفت: مشکلات معیشتی وجود دارد اما راهی جز این نیست و کنار گذاشتن دین و اخلاق درست نیست، باید خودمان روی پای خودمان بایستیم و بخش اقتصادی را تکمیل کنیم و الگوی اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت (عج) را عرضه کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: آیت‌الله دژکام گفت: زمان معاصر به 2 بخش تقسیم می‌شود؛ قبل از امام خمینی و بعد از آن، پس از امام خمینی این عصر به نام وی نامگذاری شده است.......

خبرگزاری دانا

مصطفی پورمحمدی گفت: اگر ملت امام هستیم باید دشمن شناس باشیم و نقشه‌های دشمن را درک کنیم و راه مقابله با فتنه گری های دشمن رابیابیم و مقاومت کنیم.

خبرگزاری مهر

عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه هر توطئه‌ای که برای تحریف اندیشه‌های امام در داخل و خارج از کشور رخ داد، خنثی شد، گفت: پس از ارتحال امام بحران‌هایی شکل گرفت اما باهدایت رهبری از آن عبور کردیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آنچه در ادامه خواهید خواند ثمره پژوهش مفصلی است که بر روی زمینه های شکل گیری واژه «امام» برای بنیانگذار جمهوری اسلامی، انجام شده است.

خبرگزاری دانا

محمد انتظاری گفت: دومین نماز جمعه خردادماه 1401 در سیزدهمین روز از این ماه در 47 شهرستان مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

حسینی صدر گفت: ترویج اخلاق دینی در جامعه، پشتیبانی از جهاد و شهادت، حفظ نیروها در دفاع مقدس، سازماندهی نیروها بعد از عملیات و هدایت این نیروها بر عهده روحانیت بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رهبر معظم انقلاب فرمودند: طلبه‌ای که بخشی از عمرش را در نظامی در ارگانی از ارگان‌ها صرف کرده و به‌خاطر مصلحت نظام، خودش را از شوق و ذوق درس خواندن دور نگه‌داشته، باید به او ارزش داده شود.

وب‌گاه الف

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: پایگاه‌های نماز جمعه باید پایگاه بصیرت‌افزایی باشند، امام جمعه باید به بهترین نوع ممکن تلاش کند و اگر مشکلی در منطقه است با حضورشان به آن مهم رسیدگی کنند تا بازیچه و بهانه دشمن نشویم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نویسنده کتاب «هم قدم با مهتاب» ضمن تبیین مسئولیت‌پذیری طلاب در قبال نظام اسلامی به نکاتی همچون ضرورت حضور طلاب و روحانیون در تصمیم‌گیری‌های حکومتی با رعایت زندگی طلبگی پرداخته و علت مخالفت امام خمینی (ره) با تصدی مناصب حکومتی و سیاسی از سوی روحانیون را بررسی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نجابت سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: وظیفه مجلس است که به موضوع ریزگردها ورود کرده و از آنجا که بر روی سلامت مردم نیز تاثیر منفی می گذارد، با جدیت راهکارهای مقابله با این پدیده را دنبال کند. از آنجا که این موضوع هم از بعد امنیتی و هم از بعد سلامت مردم حائز اهمیت است،

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: چرا برخی متوجه نیستند و نفوذی دشمن شده اند و می گویند تمام کنید. چه چیزی را تمام کنیم؟ آیا جنگ بین حق و باطل تمام شدنی است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله دژکام گفت: چرا بعضی‌ها زمام خود را دست شیطان بزرگ داده‌اند و هر طرف که بگوید می روند؟ مگر امام راحل نفرمود آمریکا شیطان بزرگ است و رهبر عظیم الشأن ما امروز همان مسیر را که مبارزه با استکبار آمریکایی است ادامه نمی دهد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله دژکام گفت: چرا بعضی‌ها زمام خود را دست شیطان بزرگ داده‌اند و هر طرف که بگوید می روند؟ مگر امام راحل نفرمود آمریکا شیطان بزرگ است و رهبر عظیم الشأن ما امروز همان مسیر را که مبارزه با استکبار آمریکایی است ادامه نمی دهد؟

خبرگزاری دانا

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه روحانیت موجب قوام و انسجام در جامعه اسلامی هستند، گفت: دشمن همواره سعی دارد که چهره عالمان دینی را کوچک جلوه داده و تخریب نمایند.