یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری مهر

ریزش‌هایی که در ادوار مجلس صورت گرفت، نشان می‌دهد آنچه اهمیت دارد، انقلابی ماندن است، چرا که فقط انقلابی بودن کافی نیست. حال با چه معیارها و شاخص‌هایی می توان انقلابی بود و انقلابی ماند؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو جامعه روحانیت مبارز ضمن قدردانی از همراهی مردم با برنامه دولت در عادلانه‌سازی نظام توزیع یارانه، از رئیس جمهور خواست تمام توان خود برای اصلاح نظام بانکی به کار بگیرد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام و المسلمین مروی با اشاره به اینکه دامنه نفوذ معنوی انقلاب در حال گسترش است، گفت: تکریم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان از لحاظ معنوی و تربیتی در واقع یادآوری خط انقلاب عظیم و امامت است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرحوم شیخ محمدصفی شریعتمدار که این روزها سالگرد اوست، با آن میزان علم و فقاهت، در همان مسجد دباغ‌خانه تا پایان عمر ماند و جز درس و بحث و منبر و محراب و تألیف و پاسخگویی به سؤالات مؤمنان، کاری نداشت و بسیار هم میان مردم و شاگردان فاضل حوزه تهران، محبوب بود.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روحیه ایثار و فداکاری که در طلاب و روحانیون در دفاع مقدس بود زنده است که نشان می‌دهد این فرهنگ و مسیر به‌خوبی منتقل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: حسینی در نشست صمیمی با معاون امور تشکیلات و دبیران دفاتر جامعه روحانیت مبارز مناطق تهران، برنامه ها و دستاوردهای دولت مردمی در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاست خارجی و فرهنگی را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور در نشست صمیمی با معاون امور تشکیلات و دبیران دفاتر جامعه روحانیت مبارز مناطق تهران، برنامه‌ها و دستاورد‌های دولت مردمی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاست خارجی و فرهنگی را تشریح کرد. وی در این دیدار با تاکید بر اهمیت توجه به فعالیت‌های فرهنگی و هنری در تبیین موضوعات مختلف، اشراف سردار سلیمانی به نقش هنر و...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سید محمد حسینی گفت: دولت اصرار دارد که تصمیات خود را با اطلاع و نظر مردم و همراهی و هماهنگی با مجلس شورای اسلامی اتخاذ و اجرایی کند.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وجه تمایز روحانیت محب اهل‌بیت با روحانیون دیگر ادیان پیشتازی در فداکاری، ایثار و جهاد است.

خبرگزاری دانا

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: اکثریت جامعه ما از فداکاری‌ها و ایثارگری‌های روحانیت معظم انقلاب اسلامی آگاه نیستند.

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به فساد و رانتخواری به سبب تخصیص ارز در دولت قبل گفت: فساد اقتصادی و رانتخواری ادامه داشت تا اینکه دولت سیزدهم، کمر همت را بست و آستین‌ها را بالا زد و آنچه که پیشینیان نکرده بودند را انجام می‌دهد.

خبرگزاری دانا

غرفه داران نمایشگاه «ردای سرخ» با اشاره به اینکه تبیین و روشنگری نقش بی‌بدیل روحانیت در تمام دوران بوده است، گفت: نسل جدید در کنگره ها و یادواره ها با سیره عملی و رفتاری شهدا در ابعاد مختلف آشنا می شوند

وب‌گاه خبر آنلاین

ترکیبی از آرای نمایندگان حامی قالیباف و نمایندگانی که او را گزینه اصلح نمی دانند اما در غیبت رقیبی توانمند، به قالیباف رای می دهند، عامل تداوم دوره رئیس فعلی بهارستان می شوند. قالیباف و یارانش به این فرضیه، بسیار دل بسته اند