یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه عصر ایران

امروز بعد از 15 سال کسی نمی تواند بگوید آقای گلپایگانی مثلا چپی است یا راستی؟ اصلا نمی‌شود ایشان را جناحی دانست.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: من از همان ابتدا خدمت مقام معظم رهبری بودم و در همان روزهای اول رهبری، گروه مشاوره برقرار بود. اسامی اعضای گروه مشاوره عبارت بودند از: آقایان مهندس موسوی، باهنر، خاتمی، هاشمی رفسنجانی، موسوی خوئینی ها و بنده. شاید افراد دیگری هم بودند که الان در خاطر ندارم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی اکبر ناطق نوری در خاطرات خود نوشت: یکی از مباحثی که در آغاز مسئولیت جدید مقام معظم رهبری قابل توجه بود بحث مکان استقرار ایشان بود. پیشنهاد بعضی این بود که آقا به جماران تشریف ببرند و از همان تشکیلات و امکاناتی که حضرت امام داشتند استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چرا مقام معظم رهبری بعد از وفات امام خمینی (ره)، تصمیم به استقرار در بیت فعلی رهبری گرفتند؟ دلیل یا دلایل انتخاب حجت الاسلام محمدی گلپایگانی به ریاست دفتر ایشان چه بود؟ و گروه مشاوران ایشان در سال‌های ابتدایی رهبری از چه کسانی تشکیل شده بود؟

وب‌گاه الف

چرا مقام معظم رهبری بعد از وفات امام خمینی (ره)، تصمیم به استقرار در بیت فعلی رهبری گرفتند؟ دلیل یا دلایل انتخاب حجت الاسلام محمدی گلپایگانی به ریاست دفتر ایشان چه بود؟ و گروه مشاوران ایشان در سال‌های ابتدایی رهبری از چه کسانی تشکیل شده بود؟

خبرگزاری تسنیم

بیست و پنج سال قبل، سید محمد خاتمی با روی پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری جریان جدیدی را در امتداد جریان چپ دهه شصت به نام اصلاح‌طلبی به‌وجود آورد.

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: آزادسازی خرمشهر، سند افتخار و مایه مباهات بر پیشانی ملت ایران و سند خفت و خواری برای دشمن یعنی استکبار جهانی است.

وب‌گاه تابناک

قطار دیپلماسی در ایستگاه مسقط، کاهش فرزندآوری مولود افزایش سن ازدواج، چوب حراج روسیه به نفت؛ بشکه‌ای 65 دلار!، گرانی گوشت زیر دندان مافیای بازار، آخرین رنگبندی کرونایی شهر‌های کشور / افزایش تعداد شهر‌های آبی، ایران و قطر گاز اروپا را تامین می‌کنند؟، خودرو، زیان‌ده‌ترین صنعت بورسی و خطر پاندمی «آبله میمون» این‌بار از اروپا از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز...

خبرگزاری مهر

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: این حزب جهت برون‌رفت از مشکلات اقتصادی راهکار اجرایی دارد، بنابراین با اعتماد به رئیس‌جمهور، از اقدامات دولت در جراحی اقتصادی حمایت می‌کند.

خبرگزاری دانا

سید امان‌الله حسینی صدر گفت: پیش قراول شهدای کشور شهدای جامعه روحانیت است که در همه جریان‌های انقلاب اسلامی ثمره داشتند.

خبرگزاری مهر

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه هیچ دولتی جرئت حذف ارز ترجیحی را نداشت، گفت: اگر این جراحی با مشارکت مردم و مسئولان به نتیجه برسد، اقتصاد کشور شکوفا می‌شود.

خبرگزاری دانا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه محراب و تریبون روحانیت، مهم بوده و دشمن به این لباس حساس است، گفت: دشمن می‌خواهد بین مردم و روحانیت تفرقه ایجاد شود و مردم در مقابل حوزه بایستد که نباید این اجازه را بدهیم.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام علیمراد یوسفی گفت: روحانیت در طول تاریخ اسلام در مقاطع مختلف شکنجه ها، ناملایمات، کم لطفی ها وبی مهری های فراوانی را تحمل کرده اند.

خبرگزاری دانا

سید امان الله حسینی صدر گفت: حضور روحانیون بنا به فرموده امام خمینی، در همه عرصه ها مشهود است و این حضور باعث می شد که پیش رو باشیم، در دفاع مقدس هم این روحانیت بود که صحنه های عظیم معنوی را رقم زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: آیت‌الله مهدوی گفت: نظارت‌های دولت پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها باید تشدید شود چرا که فشار اقتصادی بر روی مردم زیاد است و نباید بی توجهی‌ها شرایط را تشدید کند.