یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سجادی گفت: بحث سیاست ارز ترجیحی و یارانه‌ها در جلسه اخیر اعضای جبهه پیروان به صورت خبری مطرح شد و هرکس ملاحظاتی را دراین‌باره بیان کرد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بحث سیاست ارز ترجیحی و یارانه‌ها در جلسه اخیر اعضای جبهه پیروان به صورت خبری مطرح شد و هرکس ملاحظاتی را دراین‌باره بیان کرد.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده سابق ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه شهدای روحانی مدافع حرم گفت: روحانیت 1222 شهید فرمانده و مسئول دارد که حرف و عمل را باهم آمیختند و شهید شدند تا اعلام کنند ما مسئولیت را برای بقای دین می پذیریم.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: طلاب و روحانیون وظایف بسیار سنگینی در قبال جامعه بر عهده دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

او در عالم سیاست رفتار و منشی خردورزانه داشت. منادی وحدت اعتدال و مدارا بود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - نشست کنگره 4 هزار شهید روحانی، روز چهارشنبه با عنوان «اسلام ناب محمدی و حاکمیت ارزش‌ها» با حضور شماری از علما و اساتید حوزه علمیه در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم برگزار شد.

خبرگزاری دانا

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه همراهی و همگام طلبه ها با مردم جزء افتخارات است، گفت: در اصفهان افتخار داریم که بالاترین آمار شهدای روحانی را در کل کشور داریم که این استان 590 شهید روحانی تقدیم انقلاب کرده است که بعد از استان اصفهان از این حیث استان های تهران، مازندران و خراسان رضوی قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برخی مسوولان سیاسی کشور در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت عالم وارسته، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالله فاطمی‌نیا را تسلیت گفتند.

خبرگزاری دانا

یک کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان با تاکید بر اینکه درحال حاضر کشور به تنویر افکار عمومی نیاز دارد و خط مقدم تنویر افکار عمومی، جامعه روحانیت هستند، گفت: با اهتمام به منویات مقام معظم رهبری، جامعه تبلیغ باید در چنین شرایطی به کمک دولت بشتابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: خالی کردن پشت احمدی‌نژاد توسط اصول‌گرایان، ناشی از چرخشی بود که او در دوره دوم داشت. در واقع احمدی‌نژاد به واسطه آن چرخش، از نظر سیاسی به جریان حامی خود پشت کرد و به سمت پیشنهاداتی که معاون هایش مخصوصا پیشنهادهای مشایی رفت، حرف‌های حاشیه‌دار زد و در نهایت مواضع حاشیه‌دار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصباحی مقدم گفت: اسم سیاست اقتصادی دولت را جراحی اقتصادی گذاشته‌اند و بنده هم این اقدام را شبیه جراحی در پزشکی در نظر می‌گیرم، مانند بیماری که برای زنده ماندن او راهی غیر از جراحی نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: درست است که خبرهایی از اعتراضات و نارضایتی‌های مردم در گوشه و کنار شنیده می‌شود اما بخش اعظم مردم، حالت صبر و انتظار دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نرم‌افزاری که حجت‌الاسلام احسانی طراحی کرده، سال1387 گواهی تأیید فنی نرم‌افزار را از دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک کشور زیرنظر معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری گرفته و در دومین جشنواره دستاوردهای رایانه ایران رتبه نخست و مدال طلا را برای حجت الاسلام احسانی به ارمغان آورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روحانی 63ساله‌ای را مقابل خودتان مجسم کنید که برایتان از برنامه‌نویسی رایانه صحبت می‌کند. روحانی پرانرژی و خنده‌رویی که یادگیری را مختص زمان مشخصی نمی‌داند و در همین سن مشغول یادگیری زبان انگلیسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره محلی امر به معروف و نهی از منکر طالبان در ولایت هرات به رستوران‌های این شهر دستور داده تا اجازه ندهند اعضای زن و مرد خانواده در کنار هم غذا صرف کنند. شماری از ساکنان هرات می‌گویند براساس این دستور، مردان باید در یک طبقه و زنان در طبقه دیگر رستوان‌ها غذا صرف کنند.