یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری دانا

وزارت نفت ایران دیروز در صفحه توئیتر خود به نقل از کسری نوری مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت نوشت: در رأی اختلاف گازی با ترکمن گاز هیچ جریمه و خسارتی در کار نیست.

خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - «جان بولتون» مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در اظهاراتی جدید اعلام کرد دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا ممکن است بخواهد برای فرار از شکست در انتخابات پیش رو، بار دیگر با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دیدار کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سعید لیلاز معتقد است که از حمله مغول به این سو، هرگز فشاری مانند فشار امروز به ایران وارد نشده است و در 7 سال دولت به جز آن دوره 7-8 ماهه و به جز آن سیاست خاص بازار ارز که نسبت به آن انتقادهای بسیار روشن دارم، هیچ عیبی در سیاست‌های آقای روحانی نمی‌بینم. در همه عرصه‌ها موفقیت‌آمیز جلو رفتیم. اکنون هم کمابیش تحریم‌ها را بخوبی مدیریت کردیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روزنامه حامی دولت از اینکه دولت روحانی به جای پاسخگویی، مسئولیت‌ها را گردن دولتی می‌اندازد که هفت سال قبل تمام شده، انتقاد کرد.

خبرگزاری دانا

مقام‌های فعلی و قبلی آمریکا جزئیات جدیدی از خودسانسوری جاسوس‌ها در برابر رئیس‌جمهور آمریکا ارائه کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور امنیت ملی پیشین آمریکاروز جمعه گفت: اگر دونالد ترامپ در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود، ممکن است ایران را برای انعقاد توافق جدید هسته‌ای با آغوش باز بپذیرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا مدعی شد: ترامپ ممکن است در دوره دوم ریاست جمهوری‌اش، خود را به ایران نزدیک کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست شورای امنیت از تسویه حساب های این قدرت ها با آمریکا خالی نبود؛ چین، آمریکای خارج شده از برجام را شایسته اظهار نظر درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ندانست و نماینده روسیه نیز با تیر حمایت از ایران چند نشان زد و تقریبا از هیچ کنایه شاعرانه و فیلسوفانه روسی نیز علیه آمریکا دریغ نکرد.

خبرگزاری دانا

کتابی که مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در ارتباط با عملکرد غیرعادی ترامپ نوشته است، در صدر کتاب‌های پرفروش آمریکا قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست هفته گذشته شورای امنیت سازمان ملل متحد و اظهارات نمایندگان کشورهای حاضر در این نشست نشان داد که بی اعتنایی به هنجارها و قواعد بین المللی و بی محلی به جامعه جهانی می تواند بزرگترین قدرت جهان را هم منزوی سازد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - شخصیت‌های سیاسی آمریکایی و غیرآمریکایی، نشست روز سه‌شنبه شورای امنیت درباره قطعنامه 2231 را گواهی بر انزوای اقدامات یکجانبه‌گرایانه آمریکا دانستند که نشان از هرج و مرج در سیاست خارجی آمریکا است.