یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - دستیار وزیر خارجه پیشین آمریکا با بیان اینکه بولتون از هر نوع دیپلماسی درباره ایران بیزار است، گفت او مانع مذاکره با متحدان درباره اصلاح برجام شد و تمایل ترامپ برای دیدار با رهبران ایران را خراب کرد.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه امروز دولت وزرای امور خارجه و بهداشت و رئیس کل بانک مرکزی گزارش‌های خود را به هیئت وزیران ارائه کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک قاضی در نیویورک انتشار کتاب افشاگرانه نوشته مری ترامپ، برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا را تا رسیدگی به پرونده در جلسه دادگاه ممنوع کرد.

خبرگزاری ایسنا

یک قاضی در نیویورک انتشار کتاب افشاگرانه نوشته «مری ترامپ»، برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا را تا رسیدگی به پرونده در جلسه دادگاه ممنوع کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد مرندی، با تشریح دلایل ایجاد بحران امروز در آمریکا، از شکاف نژادی، شکاف طبقاتی، تبعات لیبرالیسم و چندقطبی‌های ایجاد شده بر سر شخص دونالد ترامپ، به عنوان چالش‌های تهدیدکننده هویت آمریکایی نام برد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نگاهی به پرونده چند ماهه اقدامات کشورهای مختلف درگیر شیوع ویروس کرونا از جمله کشورهایی که پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات بهداشتی، دارویی و درمانی را در انحصار دارند، عملکرد جمهوری اسلامی با وجود تمام تحریم‌ها و تنگناها و محدویت‌های شدید ناشی از آن، نمره قابل قبول‌تری حتی از برخ کشورهای صاحب نام در عرصه فناوری پزشکی و دارویی به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری مهر

در کتاب جدیدی که بر پایه خاطرات جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی ترامپ شکل گرفته و به شدت پرفروش شده، از بی‌خبری ترامپ از مسایل ژئوپولیتیک و تلاش‌هایش برای انتخاب دوباره‌پرده برداشته شده است.

خبرگزاری ایسنا

وکیل "هالک بانک" ترکیه از قاضی مسئول رسیدگی به پرونده های نقض تحریم‌های بانکی ایران خواست کناره گیری کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حمیدرضا آصفی می گوید: شامگاه سه‌شنبه به وقت ایران، جلسه عادی و دوره‌ای شورای امنیت که هر 6 ماه یک بار درباره نحوه اجرای قطعنامه 2231 برگزار می‌شود به شکل مجازی در نتیجه محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا تشکیل شد. این جلسه که سالانه دو بار برگزار می‌شود برای نخستین بار از زمان آغاز دور تازه تلاش‌های ایالات‌متحده برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران که در اکتبر جاری (اواخر...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سابق کمیته حقوقی مجمع عمومی سازمان ملل گفت: زمزمه‌های کناره‌گیری دونالد ترامپ از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به مهم‌ترین اخبار انتخاباتی آمریکا تبدیل شده است. این خبر هنگامی شکل جدی‌تری به خود گرفت که فاکس‌نیوز رسانه نزدیک به ترامپ نیز این خبر را به صورت تلویحی تایید کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دور تازه سفر زلمای خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان به کشورهای منطقه در حالی صورت می گیرد که مردم این کشور همچنان بر اثر حملات گروه های تروریستی و طالبان کشته می شوند و از صلح مورد نظر در توافقنامه قطر خبری نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - "جان بولتون" مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا و شماری از دموکرات‌های کنگره این کشور خواستار تحریم روسیه در صورت درست بودن گزارش همدستی مسکو با گروه طالبان برای کشتن نظامیان آمریکایی در افغانستان شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دادگاهی در آمریکا به صورت موقت از انتشار کتاب افشاگرانه برادرزاده ترامپ جلوگیری کرد.

خبرگزاری تسنیم

خاطرت شهید مدافع حرم سعید سامانلو، همزمان با دهه کرامت منتشر و با حضور پدر شهید و نویسنده کتاب در دفتر اتشارات شهید کاظمی رونمایی شد.