یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری دانا

غضنفری کارشناس ارشد مسائل سیاسی بین‌الملل گفت: با وجود حمایت دولت های ایالات متحده از سرکوب و قتل عام مردم آزادی خواه در کشور های مختلف آنها همواره ادعای دفاع از حقوق بشر دارند اما حقوق بشری که شامل مسلمانان بی‌دفاع یمن، مظلومین فلسطینی، مردم مظلوم سوریه و عراق و حتی خود مردم آمریکا هم نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در مصاحبه‌ای دونالد ترامپ را فردی ناشایست برای سکانداری کاخ سفید دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دولت در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: متأسفانه متن گفتمانی دهه 60، چالش‌ها و تعارض‌های آن دوره و علت شکل‌گیری خشونت در جامعه و در این میان شخصیت شهید بهشتی ناشناخته بوده و مورد مداقه تاریخی قرار نگرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

باید از جناب تاجزاده و دوستان‌شان پرسید «اول شما بفرمایید تا کجا حاضرید نتیجه بعدی مذاکره را تحمل کنید تا شاید با این اندازه‌گیری بتوان گفت تا چه نرخی از دلار را می‌شود تحمل کرد.»

خبرگزاری ایرنا

متأسفانه متن گفتمانی دهه 60، چالش‌ها و تعارض‌های آن دوره و علت شکل‌گیری خشونت در جامعه و در این میان شخصیت شهید بهشتی ناشناخته بوده و مورد مداقه تاریخی قرار نگرفته است. درخشش سیمای بهشتی را می‌توان آنجا که زیر تابلوی «فبشر عبادی الذین یستمعون القول» با گروه‌های کمونیستی، غیرکمونیستی، منتقدین و مخالفین مناظره می‌کرد به تماشا نشست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحریم اضلاع محور مقاومت چیز تازه ای نیست، اما محاسبه و چشم انداز ترسیمی آمریکا و رژیم صهیونیستی این است که تیر دو شعبه تحریم های جدید، تمام صحنه بازی میدانی، محور مقاومت را به سود دو هدف اصلی؛ یکی در آمریکا و دیگری در رژیم صهیونیستی تغییر دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید در ادامه تنش با دونالد ترامپ، وی را فردی نامناسب برای ریاست جمهوری نامید که قانون اساسی و سوگند ریاست جمهوری را نمی‌فهمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا با نوشتن یک کتاب افشاگرانه، کاخ سفید را آچمز کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک دادگاه در شهر نیویورک آمریکا شکایت خانواده ترامپ از مری ترامپ، برادرزاده رئیس جمهور آمریکا با هدف از ممانعت از انتشار کتاب خاطرات جنجالی او را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جان بولتون در کتاب جنجالی‌اش در خصوص دیدار نخست وزیر ژاپن با سران ایران نوشت: وقتی همان روز نتایج دیدار آبه را با [آیت‌الله] خامنه‌ای شنیدیم، مشخص شد باید درباره کدام موضوع بحث کنیم. وقتی آبه حرف می‌زد، [آیت‌الله] خامنه‌ای یادداشت برمی‌داشت اما در پایان گفت که پاسخی ندارد که به نظرم توهین‌آمیز بود. گذشته از آن، [آیت‌الله] خامنه‌ای در این دیدار بسیار سرسخت‌تر از روحانی در دیدار روز گذشته...

خبرگزاری دانا

امام جمعه اردبیل گفت: کل معضل بازار مسکن و خودرو با یک مصوبه مجلس و با یک لایحه دولت حل می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه اردبیل گفت: کسانی که کالاها را برای ملت گران می‌کنند مثل موجودات درنده‌ای هستند که به ملت حمله کرده‌اند و در این بین دولت باید گرانی‌های اخیر کنترل کند

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - امام جمعه اردبیل گفت: کسانی که کالاها را برای ملت گران می‌کنند مثل موجودات درنده‌ای هستند که به ملت حمله کرده‌اند و در این بین دولت باید گرانی‌های اخیر کنترل کند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس‌جمهوری امریکا همچنان سیاست اعمال فشار و درخواست گفت و گو با ایران را پیگیری می‌کند اما انتظار نمی‌رود این سیاست در آستانه انتخابات آمریکا دستاوردی برای او داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه نیویورک تایمز در مطلبی تحلیلی در خصوص توصیف نگاه جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید به روابط آمریکا و چین، نوشت، واشنگتن و پکن بعد از 40 سال همزیستی مسالمت آمیز و موفق تجاری در حال حرکت به سمت «طلاق اقتصادی» هستند.

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور آمریکا، مشاور امنیت ملی سابقش را «دیوانه» خطاب کرده و گفته حتی یکبار لبخند او را ندیده است.