یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری میزان

آمریکا با فشار به بانک‌های اروپایی و آسیای شرقی برای بلوکه کردن درآمد‌های صادراتی ایران و همچنین تحریم شبکه حمل‌ونقلی ایران و تهدید شرکت‌های جهانی در صورت تعامل حمل‌ونقلی با ایران، عملا هدف خود را نرسیدن غذا و دارو به ایران ترسیم کرده است

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

«رابرت ترامپ» برادر رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد شکایت جداگانه‌ای برای جلوگیری از انتشار کتاب افشاگرانه نوشته برادرزاده‌اش «مری ترامپ» مطرح کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در آستانه انتخابات 2020، ادامه سیر نزولی محبوبیت دونالد ترامپ بنابر نظرسنجی‌ها، اعتراض‌های سراسری به نژادپرستی، سوء مدیریت در مهار کرونا، ادامه اخراج سریالی کارکنان کاخ سفید... تنها بخشی از موانع جدی در مسیر دشوار مستاجر کنونی کاخ سفید برای پیروزی در انتخابات به شمار می‌رود.

خبرگزاری ایسنا

یک کارشناس مسایل بین‌الملل گفت: انتخاب غلط مشاوران سیاه کاری چون جان بولتون، مایک پمپئو و امثالهم برای ترامپ، زمینه بالا بردن ارتفاع دیوار بی‌اعتمادی فی مابین ایران و آمریکا و در نتیجه تحمیل خسارات مادی و معنوی ناشی از تروریسم اقتصادی و تشدید تحریم‌های بی‌دلیل علیه ایرانیان علی‌الخصوص در دوران پاندمی کرونا که جهانیان برای شکست دادن ویروس به دنبال وحدت و همکاری هستند را شدت بخشیده است.

خبرگزاری دانا

بازخوانی ماجراهای پر فراز و نشیب جنایات آمریکا علیه ملت ایران و حتی سراسر دنیا، لیست سیاهی را در مقابل چشمان هر انسان آزاده‌ای قرار می‌دهد که بی‌درنگ نام آمریکا در آن به‌عنوان بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان برجسته می‌شود. منطق حقوق بشر آمریکایی امروز بیش از هر زمان دیگری بی‌اعتبار شده است تا جایی که حتی اجازه نفس کشیدن به شهروندان سیاه‌پوست خود را هم نمی‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید که کتاب جدیدش به بمب خبری جدید علیه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور تبدیل شده در بخشی از این کتاب به روایت رویدادهای ساعات قبل از حمله به ایران پرداخته؛ حمله‌ای که بولتون را آرزو بر دل باقی گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روابط اقتصادی ایران و ترکیه به‌ویژه در حوزه انرژی به طور کلی رو به گسترش بوده اما فشار حداکثری دولت «دونالد ترامپ» و تهدید مجازات کشورها، موجب احتیاط شرکای تهران و سخت‌تر شدن مسیر تعاملات اقتصادی و تجاری میان دو کشور شده‌است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به رغم کاهشی شدن نمودار آمار مبتلایان و جانباختگان کووید -19 در بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی که نویدبخش پایان موج نخست این بیماری است، شمار موارد ابتلا ساعتی پیش رقم 10 میلیون را پشت سر گذاشت.

خبرگزاری میزان

دومین کنگره بین‌المللی نفس‌های سوخته بمناسبت بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم عراق با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا معتقد است آنچه دونالد ترامپ همه توجه خود را به آن معطوف می‌کند، انتخاب دوباره به عنوان رئیس‌جمهور این کشور است.

خبرگزاری دانا

علی ربیعی سخنگوی دولت در یادداشتی پیرامون شخصیت شهید بهشتی نکاتی را مطرح می کند که بنظر می رسد با اهدافی خاص به نگارش درآمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس مسائل آمریکا معتقد است: «در مقطع کنونی مذاکره با ایران یا هر کشور دیگری تنها در صورتی برای رای‌دهندگان آمریکایی اثرگذار خواهد بود که وضعیت معیشت و رفاه داخلی شهروندان آمریکایی را تحت تاثیر قرار دهد. مذاکره با ایران تنها برای بخشی از نخبگان آمریکایی دارای اهمیت بوده و برای اکثریت شهروندان این کشور فاقد اهمیت ویژه است.