یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج یک نظرسنجی تازه نشان داد که میزان رضایتمندی مردم آمریکا از عملکرد کرونایی دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری این کشور به پایین‌ترین سطح خود رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خبرگزاری رویترز به نقل از برخی منابع نوشت: ده‌ها نفر از مقام‌های جمهوریخواه سابق امنیت ملی آمریکا که هم‌حزبی‌های ترامپ محسوب می‌شوند، گروهی را تشکیل داده‌اند که از جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات 2020 حمایت می‌کند؛ اقدامی که موجب انزوای بیشتر ترامپ خواهد شد.

خبرگزاری مهر

عضو سابق سازمان مجاهدین خلق گفت: رجوی بارها در جلسات درون سازمانی مسئولیت انفجار7 تیر و 8شهریور را پذیرفت و فکر نمی‌کنم کسی در بین منافقین وجود داشته باشد که نداند آن انفجارها کار سازمان بود.

خبرگزاری ایسنا

نشست نقد کتاب «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» (خاطرات جان بولتون) با عنوان «کتاب‌هایی برای خداحافظی» برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

عضو سابق سازمان مجاهدین خلق می‌گوید: در مورد انفجار دفتر نخست‌وزیری و دفتر حزب جمهوری اسلامی، فکر نمی‌کنم کسی در بین اعضاء، هواداران، اعضای شورا و یا جداشدگان وجود داشته باشد که نداند آن انفجارها کار سازمان بوده است.

خبرگزاری مهر

همزمان با انتشار کتاب جدید و خبرساز «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» نوشته جان بولتون، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری امریکا، نشست گفتگو درباره این‌اثر با حضور محمد مرندی برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در بخشی از کتاب افشاگرانه خود با عنوان «اتاق اتفاق»، از تقلای واشنگتن و رایزنی های آن با مسکو برای متقاعد کردن روسیه به پایان حضور ایران در سوریه روایت کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با انتشار کتاب جدید و خبر ساز «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» در آستانه انتخابات ریاست جمهوری امریکا، نشست گفتگو در مورد این کتاب با حضور دکتر محمد مرندی برگزار می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسعود خدابنده می‌گوید: درمورد انفجار دفتر نخست‌وزیری و دفتر حزب جمهوری اسلامی، فکر نمی‌کنم کسی در بین اعضاء، هواداران، اعضای شورا و یا جداشدگان وجود داشته باشد که نداند آن انفجارها کار سازمان بوده.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون در کتاب جدید خود عنوان کرد که ارتباط نزدیک ونزوئلا با کشورهایی همچون ایران، روسیه و چین از جمله دلایل اتخاذ سیاست‌های خصمانه و افراطی واشنگتن علیه کاراکاس بوده است.

خبرگزاری ایرنا

کابل - ایرنا - شدت یافتن ترورهای زنجیره‌ای و حملات طالبان در مناطق مختلف افغانستان و برخورد ابزاری آمریکا با روند صلح در این کشور، بی اعتمادی به موفقیت در این روند را افزایش داده است.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید، با حمله شدید به ترامپ گفت «امیدوارم که تاریخ از او به عنوان رئیس جمهوری یک دوره‌ای یاد کند» اما آیا کتاب جنجالی وی این مسیر را هموار می‌کند؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خانواده ترامپ از «مری ترامپ» برادرزاده دونالد ترامپ رییس جهوری آمریکا شکایت کرد تا مانع از انتشار کتاب افشاگر وی شود.

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به انتشار کتاب جنجالی مشاور سابق امنیت ملی این کشور که در آن افشاگری‌هایی درباره مسائل کاخ سفید انجام گرفته است، مدعی شد که مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در دوران حضورش در کاخ سفید نیز اطلاعات حساسی را فاش کرده است.