یک‌شنبه 15 مهر 1403

جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری دفاع مقدس در زنجان برگزار می شود

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری دفاع مقدس در زنجان برگزار می شود

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس در این استان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مسعود رمرودی با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس، معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقدام به برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس در این استان کرده است.

وی بااشاره به اهداف این جشنواره بیان کرد: حفظ و تداوم فرهنگ اصیل اسلامی انقلابی ملت قهرمان ایران و همچنین بروزرسانی فعالیت ها و اقدامات و تولیدات فرهنگی هنری منبعث از دفاع مقدس از اهداف این جشنواره می باشد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس شامل بخش ها و محورهای متعددی است، یادآور شد: دفاع مقدس و امید آفرینی، دفاع مقدس و بیداری اسلامی، دفاع مقدس و دانش و پیشرفت علمی، دفاع مقدس و ولایت مداری، دفاع مقدس و تربیت جوان مومن انقلابی، دفاع مقدس و بسیج دفاع مقدس و معنویت و اخلاق، دفاع مقدس و استکبار ستیزی و دفاع مقدس و بازدارندگی از محورهای اصلی این جشنواره هستند.

رمرودی به بخش ویژه جشنواره اشاره کرد و گفت: همچنین ارائه برنامه های فرهنگی هنری خلاقانه، نو و ابتکاری در راستای اجرای کنگره ی 3535 شهید استان زنجان مورد بررسی و تقدیر ویژه قرار خواهند گرفت. عموم هنرمندان و علاقه مندان به فعالیت های فرهنگی هنری می توانند تولیدات خود را بر اساس محور های اعلام شده در بخشهای پوستر، اینفوگرافیک، عکس، نماهنگ، سرود، شعر، فیلمنامه، خاطره گویی کوتاه و دل نوشته به سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به آدرس @festivalTDM40 در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

وی افزود: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در شبکه اجتماعی ایتا ارسال کرده و یا در قالب لوح فشرده به معاونت فرهنگی - هنری سپاه انصار المهدی (عج) تحویل دهند. علاقه‌مندان تا 30 آبان ماه امسال فرصت دارند تا آثار خود را به یکی از روش‌های اعلام شده ارسال و در ارتقای تولیدات فرهنگی و هنری دفاع مقدس و کنگره 3535 شهید استان زنجان نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام