جمعه 15 تیر 1403

جنگ غزه نشان داد ادعای آمریکا مبنی بر حمایت از حقوق بشر دروغی بیش نیست + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جنگ غزه نشان داد ادعای آمریکا مبنی بر حمایت از حقوق بشر دروغی بیش نیست + فیلم

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ هشتمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه در دانشگاه تهران برگزار شد. این کنفرانس با پیام آیت‌الله نوری همدانی و سخنرانی‌های شخصیت‌های برجسته‌ای چون آیت‌الله محمدی عراقی، آیت‌الله محسن اراکی، محمد مقیمی، عسکر جلالیان، محسن پاک آیین، حمید نوری، کاظم دارابی و امین انصاری همراه بود. آیت‌الله محمدی عراقی، رئیس...

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ هشتمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه در دانشگاه تهران برگزار شد. این کنفرانس با پیام آیت‌الله نوری همدانی و سخنرانی‌های شخصیت‌های برجسته‌ای چون آیت‌الله محمدی عراقی، آیت‌الله محسن اراکی، محمد مقیمی، عسکر جلالیان، محسن پاک آیین، حمید نوری، کاظم دارابی و امین انصاری همراه بود.

آیت‌الله محمدی عراقی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم، ضمن انتقاد از سیستم انتخابات در آمریکا، انتخابات در ایران را به عنوان نمونه‌ای از دموکراسی واقعی معرفی کرد. او بیان داشت که در ایران مردم بین دو نفر صالح و اصلح انتخاب می‌کنند، در حالی که در آمریکا مردم مجبورند بین دو نفر فاسد انتخاب کنند.

آیت‌الله محسن اراکی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، تمدن غرب را به نقد کشید و اظهار داشت که این تمدن جنبه‌های مختلف زندگی بشری را نابود کرده است. او تاکید کرد که مردم اروپا و غرب نیز از رنج‌های فلسطینیان درک می‌کنند و این رنج مشترک در تظاهرات حمایتی از فلسطینیان نمایان است.

محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران، بر اهمیت حقوق بشر و نقد سیاست‌های دوگانه آمریکا در این زمینه تاکید کرد. او اشاره کرد که آمریکا با ادعای حمایت از حقوق بشر، خود بزرگ‌ترین نقض‌کننده این حقوق است.