یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ماه ژوئن، آمریکایی‌ها مدعی شدند نیروهای ایرانی سعی کردند دو کشتی تجاری را توقیف کنند، اما کشتی‌های نیروی دریایی ایالات متحده مانع آن‌ها شدند. اما اینکه چقدر می‌توان بدون ایجاد درگیری به این کار ادامه داد، مشخص نیست.

خبرگزاری تسنیم

علیرضا مختارپور به مناسبت رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب "اسم تو مصطفاست" و "سرباز روز نهم" یادداشتی نوشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش های گسترده در زمستان گذشته و بهار امسال ، یک نگرانی به همراه داشت؛ آتش سوزی در عرصه‌های مرتعی و جنگلی! به‌ویژه آنکه تابستان بسیار گرمی را در 1402 تجربه کردیم و شاهد جابه‌جا شدن رکوردهای گرما بودیم. زاگرس نسبت به البرز همواره آسیب پذیرتر است، گستردگی این کوهستان از شمال تا جنوب ایران و وابسته بودن معیشت مردم به زغال گیری و سایر برداشت ها باعث شده همواره خطر حریق در این مناطق وجود...

وب‌گاه ورزش سه

قد و قامت کوتاه و سرعت مثال زدنی اش، باعث شده که این بازیکن به یک مهره ریز نقش و غیر قابل مهار تبدیل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس عبدی نوشت: توطئه‌ای برای فراری دادن پزشکان از کشور و مهاجرت به خارج در جریان است. یک جریان ضدعلم در همه عرصه‌ها شکل گرفته که می‌خواهد از طریق جایگزین کردن شبه علم به جای علم، هدف خود را که نابودی کشور است پیش ببرد و این کار را از طریق رواج شبه علم در پزشکی آغاز کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باورکردنی نیست که عده‌ای متقلب و فریبکار به جان سلامتی و بهداشت مردم بیفتند و تحت عناوین پرطمطراق و پوچ مثل طب سنتی و اسلامی و ایرانی در فضای مجازی جولان دهند یا مردم را گمراه یا سرکیسه کنند یا هر دو.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن در یادداشتی به انتقاد از نوع مواجهه دولت ابراهیم رئیسی با دانشگاه پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

یک جریان ضد علم در همه عرصه‌ها شکل گرفته است که می‌خواهد از طریق جایگزین کردن شبه علم به جای علم، هدف خود را که نابودی کشور است پیش ببرد و این کار را از طریق رواج طب سنتی در علم پزشکی آغاز کرده است. ناآگاهی و خرافه‌پرستی و جهل، سمومی است که نیاز به واردات ندارد و این صد درصد تولید داخل است و برای درمان بیماری‌های مردم تجویز می‌کنند ولی ثمره آن را نه در سلامت که در سیاست می‌چینند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی در اعتماد نوشت: باورکردنی نیست که عده‌ای متقلب و فریبکار به جان سلامتی و بهداشت مردم بیفتند و تحت عناوین پرطمطراق و پوچ مثل طب سنتی و اسلامی و ایرانی در فضای مجازی جولان دهند یا مردم را گمراه یا سرکیسه کنند یا هر دو.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرماندهی انتظامی البرز گفت: فردی که با انتشار تصاویری از خود به همراه یک قبضه سلاح قلابی در فضای مجازی قصد قدرت‌نمایی داشت دستگیر شد.

وب‌گاه عصر ایران

حجاب استایل ها چند سال است با سوءاستفاده از حجاب تبدیل شده‌اند به فعالان و اثرگذاران فضای مجازی. فعالینی که در نگاه اول قرار است مروج حجاب و پوشش‌های اسلامی باشند. سبک زندگی اسلامی را تبلیغ کنند و جامعه مذهبی را هدف قرار داده‌اند. اما آن روی سکه حجاب استایل ها چیز دیگری را نشان می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این‌که دولت خود را مسئولیت‌پذیر می‌داند و از محدودیت اختیارات گلایه نمی‌کند، گفت: یک وقتی رئیس جمهوری گفت صبح جمعه شنیدم بنزین گران شده، اما الان همه دولت وقت به صف شده تا مشکل را حل کند. از سویی دولت پرونده‌های باز زیادی را می‌بندد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همچنان انصراف از سامانه یکپارچه خودرو به طور گسترده ای ادامه دارد اما ماجرا چیست؟