یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در دولت مصلحت کلان کشور را در نظر گرفته و وارد بازی‌های سیاسی نمی‌شویم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری فارس تصاویری از لباس چند حجاب استایل منتشر کرده و در انتقاد از این مدل لباس ها که برای پوشیدن در اربعین تبلیغ میشوند تیتر زد: «چادر نپوشید» نسخه اربعینی حجاب‌استایل‌ها برای زائران!

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از ناآرامی‌هایی که از میانه سال گذشته کشور را در برگرفت و به دنبال آن بحث و نظرهای فراوان و گسترده درباره حجاب و بی‌حجابی، نقش و شیوه عمل سلبریتی‌ها و پیامد فعالیت‌شان، بسیار پررنگ‌تر از گذشته مورد توجه قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرده است، در تیرماه امسال 270 تک آهنگ موسیقی آن هم در حوزه پاپ مجوز انتشار گرفته‌اند

وب‌گاه خبر آنلاین

یک زمانی تلویزیون می‌گفت ما سلبریتی نمی‌خواهیم و با جدیت تمام اصرار داشت که برنامه‌هایش نباید سلبریتی محور باشد و با همین فرمان یک راه جدیدی را شروع کرد راهی که به مرور زمان نه تنها نتوانست مخاطبانش را با خودش همراه کند، بلکه مخاطب را روبه رویش قرار داد و به مرور زمان این بازی تبدیل به یک بازی دو سر باخت شد.

خبرگزاری تسنیم

روند انتشار مکرر نسخه‌های قاچاق و غیرقانونی برخی فیلم‌ها در ماه‌های اخیر، سینمای ایران را با چالشی غامض و دشوار روبه‌رو ساخته است.

وب‌گاه فرارو

عضو هیئت‌مدیره نظام پزشکی گفت: تا قبل از سال 90 چیزی به نام طب اسلامی در کشور نداشتیم. چند کتاب تحت‌عنوان طب‌الائمه، طب‌الرضا و طب‌الحدیث وجود داشت که بیشتر در حد توصیه بود؛ مثل اینکه پرخوری نکنید یا قبل از سیرشدن دست از خوردن غذا بکشید و... حدود یک دهه است که سروکله این افراد پیدا شده. به‌تدریج مشخص شد، ادعاهای‌شان نه‌تنها نفعی ندارد که منجر به آسیب به بیماران هم می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از شگرد‌های مجرمین سایبری، ایجاد فروشگاه‌های جعلی در بستر شبکه‌های اجتماعی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خداحافظی اعتراضی مجری سیدخندان و پاورقی از صداوسیما، در کلمات مشخص و عیان واکنش اعتراضی به بازگشت رشیدپور و گلزار به صداوسیماست، اما در بحث کلان‌تر واکنش به سیاست دیگر این رسانه عظیم است که از دو سال قبل با شعارهای ضد سلبریتی، کاهش هزینه‌ها و حذف برنامه‌های پر زرق‌وبرق وارد صداوسیما شد، اما یک‌باره تغییر مسیر داد. اجرای این سیاست‌ها منجر به حذف و جابه‌جایی مدیران، مجریان و تهیه‌کنندگانی...

وب‌گاه گسترش

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 3 دستگاه خودروی سواری قاچاق به ارزش 200 میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار بازرگانی خبر داد

وب‌گاه عرشه آنلاین

عیدی، نماینده مجلس خطاب به رئیسی: فیلترینگ فضای مجازی در تضاد کامل با اصل 9 قانون اساسی و فرمایشات انتخاباتی شما است / وقتی خودتان در همه پلتفرم‌ها حضور فعال دارید، به چه حقی دسترسی مردم را محدود کرده‌اید / گردش مالی 50 هزار میلیارد تومان فیلترشکن‌ها چه نسبتی با کاسبان فیلتر دارد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اسلام جاودان خرد اظهار داشت: ساعتی پیش گزارش مردمی مبنی بر پیدا شدن لاشه پلنگی در میان انبوهی از زباله و نخاله ساختمانی، زیر پل جاده ارتباطی حدفاصل روستاهای دشت رز و بن زد شهرستان دنا به اطلاع یگان حفاظت محیط زیست استان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس در صحن علنی نسبت به عدم استخدام معلمان حق التدریس اعتراض کرد.

خبرگزاری تسنیم

انجمن صنایع لوازم خانگی ایران ضمن انتقاد از انفکاک وزارت صمت اعلام کرد اساساً قصد در حل ریشه‌ای کدام مشکل از مسائل پیرامونی صنعتگران، کارآفرینان و تولید کنندگان را دارید؟

وب‌گاه گسترش

محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی تلویزیون اعلام کرد که از ادامه آن برنامه به دلیل بازگشت رضا رشیدپور به صدا و سیما کناره گیری کرده است.

وب‌گاه گسترش

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروند 65 ساله ایرانشهری در عملیات ضربتی ماموران پلیس در یکی از استان های جنوبی کشور خبر داد. سرهنگ جوکار، در تشریح این خبر اظهار داشت: در تیرماه سال جاری طی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر قتل یک شهروند ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه...