یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عصر ایران

از معاونین بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌خواهیم که آموزش‌های لازم را در خصوص بیماری های نوپدید و نوظهور به دانشجویان ارائه کنند زیرا با توجه به شرایط اقلیم، گرم شدن هوا و تغییرات اقلیمی موجب پیدایش بیماری‌های نوپدید می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

چند وقتی است فیلم سینمایی باربی روی پرده رفته و طیف نظرات متفاوت و متناقضی را برانگیخته است.

وب‌گاه عصر ایران

عکسی از ناصر ملک مطیعی بازیگر مشهور قبل از انقلاب در ایام محرم منتشر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

شینهوا در این باره اعلام کرد که مانور نظامی «سپر شاهین 2023» اولین رزمایش مشترک میان نیروی هوایی دو کشور چین و امارات خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان سنجش: این ادعاهای کذب که متأسفانه از چند سال قبل هر از چند گاهی توسط برخی افراد تکرار می‌شود باعث بروز شائبه در مورد روند پذیرش علمی دانشجویان شده است

وب‌گاه عصر ایران

کشف شهر باستانی زیر خاکهای استانبول، باستان شناسان در منطقه کوچوک چکمجه واقع در بخش اروپایی استانبول بقایایی از یک شهر قدیمی را پیدا کردند.

وب‌گاه عصر ایران

پرتوهای فرابنفش با انرژی بالاتر نوعی تابش یونیزه‌کننده هستند. اشعه یونیزه‌کننده می‌تواند به DNA سلول‌ها آسیب برساند و همین ممکن است منجر به بروز سرطان پوست شود.

وب‌گاه عصر ایران

بحران میانمار پس از آن آغاز شد که ارتش این کشور در فوریه 2021 دولت را کنار زد و آنگ سان سوچی‌، رهبری دوفاکتوی میانمار را به همراه رئیس جمهوری به زندان انداخت.

وب‌گاه عصر ایران

قرارداد خرید پهپاد اندونزی با شرکت هوا - فضای ترکیه‌ای مستقر در آنکارا در ماه فوریه نهایی‌سازی شده و این پهپادها انتظار می‌روند طی 32 ماه پس از امضا به اندونزی تحویل داده شوند.

وب‌گاه عصر ایران

ایران چاره‌ای جز شکایت از کره جنوبی ندارد. وقتی راه‌های دیپلماتیک و رایزنی‌ها و تعاملات به نتیجه نرسد طبیعتا باید به سمت اقدامات بین‌المللی رفت البته که بهتر بود کار از طریق دیپلماتیک پیش می‌رفت ولی در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد.

وب‌گاه عصر ایران

در سراسر اروپا، رکورد گرمای هوا در تابستان امسال شکسته شده است و انتظار می‌رود که امواج گرمای بزرگ در بیشتر نقاط جهان تا ماه اوت ادامه داشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

بر همین اساس تمامی رقابت های های هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور فصل 1403-1402 نیز لغو و برنامه جدید مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

روز یکشنبه گذشته هم در حمله پهپادی به مسکو، یک پهپاد به برج تجاری مرکز پایتخت روسیه اصابت کرد و خسارت مالی وارد شد.

وب‌گاه عصر ایران

جناب آقای رئیسی، افغانستان مکررا معاهده 1351 را نقص کرده؛ این کشور حق اجرای سازه بند کمال‌خان را نداشته زیرا دسترسی ایران را برای دریافت حقابه اش از رودخانه هیرمند، دچار مشکل کرده است اما پرسش مهم این است که چرا ایران اقدام قاطعی در قبال اقدامات خصمانه افغانستان انجام نداده است؟

وب‌گاه عصر ایران

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد و مراسم معارفه ظهر امروز انجام می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

همچنین وب‌سایت ازکی که از دیشب غیرفعال شده بود، از ساعتی پیش فعال شده و صدور بیمه‌نامه در آن مانند گذشته انجام می‌شود.