یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عصر ایران

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: همسر و فرزندان مسئولان که بی حجاب باشند مشمول تخفیف نمی‌شوند، جریمه‌ها مستقیماً از حساب افراد کسر می‌شود، پرونده آن‌ها در دادسرا بدون نوبت بررسی می‌شود و جلب پاسپورت و... از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای مقابله با بی حجابی است.

وب‌گاه عصر ایران

اگر در طاقچه، چهار تا دختر روسری نداشته اند، آنجا جناب رئیس، هیچ نداشت و آن عمل "شنیع" حرام تر از این بی حجابی بود.

وب‌گاه عصر ایران

به نوشته محمد السولامی، ایرانی ها باید بپذیرند که الگوی توسعه و حکمرانی سعودی برتر از الگوی آنهاست چون بسیاری از جوانان و نخبگان آنها حسرت جایگاه و پیشرفت عربستان را می خورند.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در 4 مرداد 1402 آخرین دفاع از نیلوفر حامدی و الهه محمدی اخذ شده و وکلای پرونده تقاضای مهلت سه روزه خواستند که برای ارایه لایحه دفاعیه و وکلای متهمان روز شنبه لایحه خود را تقدیم دادگاه کردند و پرونده در حال انشای رای است. این اشخاص در مقاطعی با «دولت متخاصم امریکا» همکاری داشته‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از لغو امتحانات روز چهارشنبه دانشگاه خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

بانک مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای از انحلال کانون صرافان خبر داد و اعلام کرد: «با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در خصوص فعالیت و عملکرد کانون صرافان ایرانیان و انحراف از اهداف، موضوع و وظایف و اختیارات کانون و اساسنامه ثبتی آن، بر اساس تصمیمات متخذه توسط بانک مرکزی، موافقت نامه تاسیس کانون صرافان ایرانیان صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابطال می‌گردد.

وب‌گاه عصر ایران

این زن مشهور گیاهخوار که غذاهای خام را در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کرد و میلیون‌ها بیننده او را در تیک‌تاک، فیس‌بوک و اینستاگرام دنبال می‌کردند، پس از اینکه در جریان یک تور در جنوب شرقی آسیا به دنبال درمان پزشکی بود، از شدت گرسنگی درگذشت.

وب‌گاه عصر ایران

مورینیو پیش از این از سوی باشگاه الهلال و النصر پیشنهاد مربیگری با ارقام نجومی دریافت کرد ولی حاضر نشد رم را به مقصد عربستان ترک کند.

وب‌گاه عصر ایران

فردی که دارای کلسترول بد بیش از حد در خون خود است می تواند رسوبات غیرعادی مایل به زرد را روی پوست خود و عمدتاً در اطراف چشم، کف دست و قسمت پایین ساق پا، مشاهده کند.

وب‌گاه عصر ایران

زنوزی در توضیح طرح خود عنوان کرد: پخش بازی‌های تراکتور از جهات اقتصادی و به دست آوردن دل بخشی از مردم کشورمان به نفع صدا و سیماست. اگر نیاز باشد، من نیز می‌توانم با مسئولان صدا و سیما رایزنی کنم. قطعاً سازمان لیگ در این راستا همکاری خواهد کرد. تراکتور از نظر تعداد هوادار در رتبه نخست فوتبال ایران قرار دارد.

خبرگزاری مهر

دبیر انجمن سیمان گفت: عرضه سیمان در بورس باعث شد این صنعت که طی سال های گذشته هیچگاه تا این حد شفاف نبوده، امروز روند معاملات آن برای همه قابل نظارت باشد.

وب‌گاه عصر ایران

دور زدن روی خط ممتد، پارک در ایستگاه اتوبوس و حمل کود و مصالح با ماشین سواری و حرکت با سرعت کمتر از مجاز از تخلفات با جریمه 50 تومانی ذکر شده همچنین رانندگی دوچرخه و موتور بدون گرفتن فرمان، نداشتن چراغ خطر عقب دوچرخه و موتور نیز از تخلفات جدیدی بوده‌اند که برای آن‌ها 20 تومان جریمه در نظر گرفته شده بود.

وب‌گاه عصر ایران

از سوی دیگر چرا نباید یک درصد احتمال دهیم که اساسا استفاده از انرژی هسته ای نقشه و برنامه ریزی دشمن بوده که در ذهن ما جا داده است تا با این بهانه مانع از پیشرفت کشور شود.

وب‌گاه عصر ایران

به‌طور کلی ویتامین‌های مختلفی برای رشد موها مهم هستند، اما ویتامین‌های گروه B از این نظر اهمیت ویژه‌ای دارند. ویتامین‌های B7 (بیوتین)، فولات و B12 برای شکل‌گیری سلول‌های جدید واقعا حیاتی هستند، درحالی که بیوتین به تقویت خود موها و همچنین ارتقای رشد آنها کمک می‌رساند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان سنجش گفت: قول داده بودیم نتایج کنکور را نیمه اول مرداد اعلام کنیم؛ سپس فرصت 4 یا 5 روزه ای برای مطالعه دفترچه انتخاب رشته داده شود. تلاش می‌کنیم این اتفاق بین 15 تا 20 مرداد رخ دهد.

وب‌گاه عصر ایران

براساس گفته معاون اسبق بانک مرکزی، تجربه نشان داد اقتصاد ایران اصلا با دلار بالاتر از 50 هزار تومان و... تطبیق ندارد، با آن نرخ دلار کسی قدرت خرید چیزی را در اقتصاد ایران دارا نیست و در نتیجه رکود بر بازارها حاکم می‌شود.