یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عصر ایران

عمقِ این بحران را شاید بتوان از آمارِ بالای خودکشیِ رزیدنت ها دریافت. نماینده پزشکان متخصص طرحی کشور از خودکشیِ یکی از رزیدنت‌ها طی چند هفته‌ی گذشته خبر می‌دهد و می‌گوید: «از 1400 تا 1401، یعنی فقط طی یک سال، سیزده رزیدنت خودکشی کرده‌اند». او می‌گوید: «رزیدنت‌ها با حقوق ناچیز و بدون بیمه و سنوات مجبورند کار سنگین انجام بدهند و با این وضعیت، امیدِ چندانی به آینده ندارند».

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوال دیگری درباره ادعای یک عضو پارلمان عراق مبنی بر اینکه ایران دینار عراق را به آرژانتین ارسال کرده و پس از بازگرداندن آنها به بغداد، این دینار را به دلار تبدیل کرده و با خودرو به داخل مرزهای خود منتقل کرده و اینکه آیا آمریکا از این اقدام آگاه است؟ گفت که باید این مورد را بررسی کنم.

وب‌گاه عصر ایران

کارشناس ارشد اختر فیزیک و مدرس رسمی انجمن نجوم ایران گفت: تهران از ساعت 10 الی 14 شاهد تابش فرابنفش خورشید خواهد بود و شاخص این میزان به عدد 10 خواهد رسید که این عدد در طول این هفته در شاخص دیده شده و همچنان دیده خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

مجریان این قوانین جدید حجاب چه کسانی هستند و آیا انگیزه و توان اجرای آن را دارند؟ انگار کسانی که قوانین را وضع می‌کنند، متوجه تبعات آن نیستند. اگر آنها در کوچه و خیابان کنار مردم باشند، درک می‌کنند که افراد زیادی با این قانون باید مجازات شوند.

وب‌گاه عصر ایران

اگر در فصل تابستان بیشتر اوقات احساس ضعف، خستگی و تنبلی می‌کنید، باید بدن خود را سم زدایی کنید. تجمع سموم هم‌چنین می‌تواند باعث سردردهای مکرر، مشکلات گوارشی، نوسانات خلقی، حساسیت‌های پوستی، یبوست و بسیاری مشکلات دیگر شود.

وب‌گاه عصر ایران

مدودف نوشته است: چقدر مفید است که دلقک ارشد، کاغذی را امضا کرد که مذاکرات با کشور ما را ممنوع کرد. همه اینها به روسیه اجازه می‌دهد تا آنچه را که آغاز کرده تکمیل کند.

وب‌گاه عصر ایران

استیل با طرح سناریوهای احتمالی پیشنهاد کرد که پوتین می تواند توسط شورشیان داخلی - یا با توطئه ای از خارج از روسیه ترور شود که آن را بدترین سناریوی ممکن برای غرب تلقی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

اردبیل با دمای 17 درجه سانتی‌گراد به عنوان خنک ترین شهر ایران در طی ساعت‌های اخیر بوده و در حالیکه سایر استان‌های کشور به خصوص استان‌های جنوبی با تجربه دمای بین 40 تا 50 درجه یکی از گرم‌ترین روزهای سال را تجربه می‌کنند ییلاق شهر ایران از صبح امروز شاهد هوای ابری و بارش باران در برخی از مناطق استان بود.

وب‌گاه عصر ایران

اندیشکده مذکور در ادامه نوشت که "رئیسی طی چندین سفر خارجی اخیر خود از جمله در هنگام سفر به کنیا، اوگاندا و زیمباوه، فناوری پهپادهای ایرانی خود را تبلیغ کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

جبهه پایداری و عدالت‌خواهان از طریق این دو سازمان از یک طرف نیروهای مورد نظرش را در ساختارهای اجرایی مستقر می‌کند (سازمان اداری و استخدامی) و از سوی دیگر بودجه‌های مورد نیاز آنها را (سازمان برنامه و بودجه) تخصیص می‌دهد. نواصولگراها به درستی متوجه شده‌اند که این نبرد، نبردی بر سر بقاست و در آن اخلاق و توجه به اصول و... معنایی ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

ایالات متحده که یکی از بزرگترین نیرو‌های هوایی جهان را دارد، دستمزد خلبانان جت‌های جنگنده بمب افکن خود را بر اساس رتبه و زمان خدمت آن‌ها پرداخت می‌کند. حقوق افسران تازه استخدام شده در ماه از 3 هزار و 600 دلار آغاز می‌شود و برای یک افسر ارشد با ده سال سابقه می‌تواند به 8 هزار و 250 دلار نیز برسد.

وب‌گاه عصر ایران

طالبان در خبرنامه‌ای نوشته است که ده‌ها «یواس‌بی‌» (فلش میموری‌) حاوی آهنگ‌ها و موسیقی را از داخل خودروها در ولایت بدخشان افغانستان، جمع آوری کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

پژو 3008 مدل 2024 در تصاویر رندر همچنان چراغ های ال ئی دی پنچه مانند خود را در قسمت دماغه همراه دارد اما چراغ های اصلی جلو بسیار جمع و جور شده اند تا هیچ ارتباطی به سبک طراحی پژو در گذشته نداشته باشند.

وب‌گاه عصر ایران

باشگاه الاتحاد اعلام کرد که با هافبک برزیلی لیورپول قرارداد امضا کرده است و این بازیکن به زودی در تمرین تیم شرکت خواهد کرد.