یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عصر ایران

با تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه به‌دلیل گرما، بانک ها نیز در این دو روز تعطیل شدند.

وب‌گاه عصر ایران

سه‌شنبه و چهارشنبه (10 و 11 مرداد) در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل دما افزایشی خواهد بود و در سایر مناطق کشور گرما تداوم دارد. طی امروز و فردا (10 و 11 مرداد) اهواز با دمای 50 و 51 درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهر کشور است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در راستای اجرای احکام مالیاتی قانون بودجه سال جاری، تعرفه درآمد حاصل از عوارض خروج مسافر از مرزهای کشور را به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

از سیلاب تابستانی تا آتش سوزی های گسترده جنگلی

وب‌گاه عصر ایران

شرکت کرمان موتور از ارئه خدمات رایگان به مالکان جک T8 خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در سامانه سماح، زائران اربعین می‌توانند با ثبت پلاک خودرو، از پرداخت عوارض آزادراهی تا شهرهای مرزی معاف شوند. این یکی از مزایایی است که افراد با ثبت پلاک خودرو در سامانه سماح می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وب‌گاه عصر ایران

کارشناسان هشدار می‌دهند که اعطای قابلیت‌های غنی سازی اورانیوم به عربستان سعودی، می‌تواند پیامدهای گسترده‌تری برای «گسترش سلاح‌های هسته‌ای» در منطقه به همراه بیاورد.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه عصر ایران

سازمان سنجش آموزش کشور مجری برگزاری این آزمون نیست و افشای سوالات به سازمان سنجش ارتباطی ندارد. شرکت‌هایی به نیابت از مؤسسه برگزارکننده آزمون آیلتس را برگزار می‌کنند و مجریان که توسط این مؤسسه انتخاب شده‌اند و نقش سازمان سنجش منحصراً نظارتی است و به جهت حفظ حقوق داوطلبان و اعتبار کشور از برگزاری آزمونی که تقلب در آن محرز بوده است جلوگیری کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

مطلقاً به سراغ واژه‌های تکراری چون «خدمت و مسئولیت»؛ «جهادی، انقلابی، ارزشی، مردمی» و این‌دست نمادهای پوپولیستی نرود. نتیجه‌ای معکوس می‌دهد و به‌جای کاربست آن‌ها در بیان و تبلیغ؛ به عمل ثابت کند چنین هست و می‌کوشد بماند.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

محمدجواد آذری جهرمی در پاسخ به یک توییت نوشت: دنیای بدون دیجی‌کالا و اسنپ و ازکی و طاقچه؛ می‌شود دنیای آمازون و اوبر و گودریدز و.... دنیای بی‌سهم بودن در اقتصادِ دیجیتال جهانی؛ به قول دوستان شما، دنیای وادادگی‌ست... برخی اگر توان برپاکردن نداشتند و ندارند اما ظاهرا در تخریب توانمندند.

وب‌گاه عصر ایران

این کراس اوور اقتصادی به نسبت برچسب قیمت خود، ویژگی های مطلوبی را در اختیار مشتری قرار می دهد. طراحی روز شامل چراغ های اصلی باریک و به اصطلاح خطی در جلو و عقب خودرو، شیب تقریبا کوپه سقف و همچنین کیفیت بالای کابین همگی از مواردی هستند که بسترن تی90 را به یک گزینه مناسب تبدیل می کنند.

وب‌گاه عصر ایران

مهم‌ترین دلیل اشتغال مجدد بازنشستگانی که پس از بازنشستگی در شغل دیگری فعالیت داشته‌اند، «کافی نبودن حقوق بازنشستگی» عنوان شده است.

وب‌گاه عصر ایران

سید حسن خمینی در بازدید از کتابخانه یادگار امام شهر اسکردو واقع در ایالت بلتستان پاکستان، در سخنانی با تأکید بر اینکه مردم باید ارتباط خود را با علما تحکیم ببخشند، گفت: مسلمانان در مقابل رفتارهای غلط، باید ضمن حفظ ارتباط خود با عالمان دین، از حرکات احساسی پرهیز کنند.