یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عصر ایران

در شرایطی که به تعبیر زعمای کشور در جنگ اقتصادی هستیم، مهم‌ترین دارایی این کشور مردم آن است. پلمب کردن یک شرکت به معنای تعطیل کردن فعالیت کارکنان و تامین‌کنندگان و فروشندگان و همه عناصری است که در زنجیره تامین آن شرکت فعالیت دارند. آیا منطقی است شرکتی با هزاران کارمند و ده‌ها هزار ذی‌نفع را به‌خاطر برخی از کارکنان آن تعطیل کرد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

ک اقتصاددان می‌گوید نیمی از جمعیت کشور زیر خط فقر مطلق قرار دارد. با وجود افت معیشت و جولان فقر در کشور اما مقامات اقتصادی از رشد اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری حرف می‌زنند. با اینحال کارشناسان در جواب آنها قاطعانه می‌گویند: رشد اقتصادی را باد نمی‌آورد.

وب‌گاه عصر ایران

برای مقابله با قاچاق انسان از ابزارهای مختلفی مانند دستگاه های تصویربرداری حرارتی و پرتو اکس در مبادی و پایانه های مرزی استفاده می شود.

وب‌گاه عصر ایران

اولین اردوی تیم ملی موتور کراس دختران ایران نهم و دهم مرداد ماه 1402 در پیست موتور کراس مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود./ منبع: ایسنا

وب‌گاه عصر ایران

به کودکان اجازه دهید هنگام خرید و یا هنگام پوشیدن لباس روزانه حق انتخاب داشته باشند. این کار می‌تواند به فراگیری مراقبت از خود و افزایش اعتماد به نفس آنها کمک کند.

وب‌گاه عصر ایران

اگر ناخن جویدن به طور ناگهانی آغاز شده است، چند دقیقه به این فکر کنید که آیا کودک شما ممکن است دچار اضطراب یا استرس شده باشد. به خاطر داشته باشید که برخی رویدادهای مثبت مانند حضور در یک گروه جدید یا به سرپرستی گرفتن یک حیوان خانگی جدید می‌توانند برای کودکان استرس‌زا باشند.

وب‌گاه عصر ایران

موشک اس -200 اوکراین توسط سامانه‌های پدافند هوایی روسیه در هوا شناسایی و رهگیری شد. لاشه موشک سرنگون شده در تاگانروگ سقوط کرد؛ در پی این حادثه چندین ساختمان آسیب دید و شماری غیرنظامی نیز زخمی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

به منظور القای احساس مالکیت، به کودک خود اجازه دهید تا فریم عینک را خودش انتخاب کند. یک روز خاص را برای خرید فریم عینک برنامه‌ریزی کنید. بیشتر کودکان از این که خودشان چیزهای مختلف را انتخاب کنند، لذت می‌برند، از این رو، به فرزند خود اجازه دهید هر تعداد فریم که می‌خواهد را امتحان کند.

وب‌گاه عصر ایران

زود باش، دیر شده است، باید سریع تر خانه را ترک کنیم و جملاتی مشابه تاثیرات مخرب دراز مدت بر عملکرد ذهنی کودکان خردسال خواهند داشت. هیچ گاه چنین حالاتی را به فرزند خود القا نکنید. شاید عجیب باشد اما همین جملات ساده منجر به شکل گیری استرسی پایدار در روان کودک شده و قدرت تصمیم گیری منطقی و همچنین سریع به ویژه در شرایط بحرانی را از وی سلب خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بسیاری از کودکان به دلایلی کاملاً بیهوده از بزرگسالان می‌ترسند، اما کودکی که مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته است، اغلب احساس می‌کند که واقعاً اشکالی وجود دارد. به‌ویژه اگر فرد متجاوز از او بخواهد تا موضوع را از والدینش مخفی نگه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کافی است همان اول، میخ‌تان را محکم بکوبید و بگویید که طلاق آخرین و بهترین راه است. طلاق توافقی آنقدر زیادشده که مشاوران و متخصصان این جلسات هم حوصله‌شان از نصیحت‌کردن و پنددادن، سر رفته است.

وب‌گاه عصر ایران

سردار رضایی: برای مجموعه انتظامی هنجارشکنی فرقی ندارد که مربوط به حجاب و عفاف یا سرقت و ناهنجاری‌های دیگری باشد، همانطور که در چارچوب قانون با اشرار و قاچاقچیان برخورد می‌کند با هنجارشکنان عفاف و حجاب هم برخورد می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور اعلام کرد که چیزی به‌عنوان گشت ارشاد در کشور نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور تاکید کرد: گشت‌های انتظامی با هنجارشکنان و هر کسی که قانون را رعایت نکند برخورد خواهند کرد.

خبرگزاری دانشجو

وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه ما تسلیم فشار و باج خواهی آمریکا نخواهیم شد تاکید کرد: با کشور‌های عربی تماس داریم که روابط ما تحت تاثیر آمریکا و نقش مشکوک غربی‌ها در کشور‌های عربی قرار نگیرد.