یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری مهر

وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه ما تسلیم فشار و باج خواهی آمریکا نخواهیم شد تاکید کرد: با کشورهای عربی تماس داریم که روابط ما تحت تاثیر آمریکا و نقش مشکوک غربی‌ها در کشورهای عربی قرار نگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با بیان "چیزی به‌عنوان گشت ارشاد نداریم" گفت: گشت‌های انتظامی با هنجارشکنان و هر کسی که قانون را رعایت نکند برخورد خواهند کرد.

وب‌گاه فرارو

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با اشاره به تذکر لسانی مأموران نیروی انتظامی به هنجارشکنان عنوان کرد: 99 درصد کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کردند با تذکر پلیس، تمکین کردند و بخشی نیز اظهار پشیمانی کرده آزاد شدند و با بعضی افراد که تشکیلاتی مرتکب این جرم می‌شدند نیز برخورد خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: گشت ارشاد نداریم؛ اما با هنجارشکنان برخورد و اعمال قانون می کنیم.

خبرگزاری مهر

رشت - جانشین فرمانده انتظامی کشور از پذیرش و تمکین 99 درصدی افراد از تذکرات پلیس در مورد عفاف و حجاب خبر داد و گفت: کمتر از یک درصد آگاهانه و مهندسی شده نسبت به این تذکرات بی توجه هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران از اقدامات ویژه جهت جلوگیری از سرقت‌های گزارش شده در بلوار کتابخانه ملی خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران از اقدامات ویژه جهت جلوگیری از سرقت های گزارش شده در بلوار کتابخانه ملی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای ملی زعفران گفت: با توجه به انباشت زعفران در انبارها و سودجویی عوامل واسطه و دلال، قیمت زعفران در بازار دچار نوسان شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

از نظر یک جامعه شناس مدتی است جوانان ایرانی از فرهنگ ایرانی فاصله گرفته و با الگو برداری از فیلم‌های داخلی و خارجی درگیر فرهنگ جعلی شده اند. وی معتقد است قبل از رسیدن به ویرانی فرهنگی باید این ماجرا را متوقف کنیم.

وب‌گاه گسترش

سال‌هاست که عوامل متعددی، جان یکی از نادرترین گونه‌های حیات‌وحش دنیا را تهدید می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی در خصوص رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در 15 استان کشور هشدار داد.