یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق ایران و چین گفت: مهمترین بحران‌های ارزی ایجاد شده توسط صرافی‌های غیر مجاز و متخلف، تامین مالی برای خروج سرمایه و ورود کالای قاچاق است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میزان دما در شوش به 50 درجه سانتی گراد ثبت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار ایرج کاکاوند از بهبود وضعیت در همه استان‌ها و شهرستان‌های تابعه نسبت به پاک سازی نقاط آلوده از وجود معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر خبرداد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از بهبود وضعیت در همه استان‌ها و شهرستان‌های تابعه نسبت به پاک سازی نقاط آلوده از وجود معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر خبرداد.

وب‌گاه عصر ایران

معمولاً رمالان و فالگیران در فصل تابستان به علت گردشگرپذیر بودن همدان به اماکن گردشگری می آیند و چند ماهی حضور دارند بنابراین نیروی انتظامی طی روزهای اخیر با هماهنگی قضایی، طرحی ضربتی در جهت دستگیری و ناامن کردن محیط اجرا کرد و تعدادی از این افراد دستگیر شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از سانا، سوریه تاکید کرد که ادامه تجاوزات رژیم اشغالگر به سوریه و تشدید اقدامات جنایتکارانه آن علیه مردم فلسطین و اهالی جولان اشغالی سوریه، منطقه را به سمت تشدید تنش همه جانبه و مرحله جدیدی از ناامنی وبی ثباتی سوق می‌دهد و شورای امنیت سازمان ملل موظف است سکوت خود را بشکند و مسئولیت‌های خود را برای پایان دادن به اشغال سرزمین‌های عربی توسط...

وب‌گاه فرارو

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرباز نیز اظهارکرد: امسال به دلیل شدت گرمای هوا مارگزیدگی بیش از سال‌های گذشته در این شهرستان رخ داده است. مار‌ها به دلیل علاقه به محیط گرم و مرطوب به سمت خانه‌های روستایی می‌خزند و اهالی را نیش می‌زنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جولان خودروهای شوتی در جاده‌های منتهی به پایتخت این روزها به دغدغه‌ای جدید برای مردم به خصوص رانندگان سایر خودروها تبدیل شده که به نظر می‌رسد بیش از هر نهاد دیگر، پلیس متولی پاسخگویی به این ناقضان عینی قانون است.

وب‌گاه مشرق نیوز

امشب شهادتنامه عشاق امضا می شود... فردا ز خون عاشقان این دشت دریا می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با اشراف اطلاعاتی خوب پلیس پاسخ سخت و پشیمان کننده ای به عاملان شهادت ماموران پلیس راه خاش زاهدان خواهیم داد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با اقدام سریع و ضربتی پلیس درس پشیمان‌کننده‌ای به تروریست‌های کوردل خواهیم داد و قطعاً استان سیستان و بلوچستان محل امنی برای جولان این اشرار بزدل نخواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

چابهار - ایرنا - سیاه مار بلوچی ماری نادر و زهر آلود که تاکنون هیچ کس از نیشش جان سالم بدر نبرده و متاسفانه فقط در طی ماه گذشته چندین نفر را با نیش سمی اش به کام مرگ کشانده که نیاز است هر چه سریعتر پادزهر آن تهیه و مطالعات در خصوص «سیه‌مار» که 10 برابر سم آن کشنده‌تر از افعی هست انجام شود.

خبرگزاری مهر

زاهدان - فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با اشراف اطلاعاتی خوب پلیس، پاسخ سخت و پشیمان کننده‌ای به عاملان شهادت مأموران پلیس راه خاش زاهدان خواهیم داد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی استان سمنان انتشار برخی خبرها در فضای مجازی مبنی بر بمب‌گذاری در دامغان را تکذیب کرد و گفت: کشف خودروی مشکوک به بمب‌گذاری در این شهرستان شایعه است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان در چهارمین روز مردادماه با میانگین 132 وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.