یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ازن آلاینده خطرناکی است که بر اثر تابش شدید نور خورشید بر دو آلاینده ترکیبات فرار آلی و اکسید نیتروژن ناشی از تردد خودروهای فرسوده و سوخت‌های فسیلی ایجاد می‌شود که امسال در چهار ماه اول سال تهرانی‌ها 15 روز در معرض این آلودگی بودند.

وب‌گاه عصر ایران

هک شدم! چه باید کرد؟ وقتی کسی اطلاع داد که هک شده‌اید و دیدید که دسترسی به تلگرام ندارید، فورا در هر پیام‌رسان دیگر مثل واتس‌اپ و اینستاگرام، به همه مخاطبان خود اطلاع دهید که هک شده‌اید و پیام‌ها نادیده گرفته شود. همین پیام را به فهرست مخاطبان گوشی هم پیامک کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قرارداد شرکت بایکار با عربستان سعودی بالغ بر 3 میلیارد دلار است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بانک مرکزی از سهم 11 درصدی بازار سرمایه در تامین مالی اقتصاد در سال 1401 خبر داد که این عدد نسبت به سال های گذشته کاهش قابل توجهی داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - الهه زواره‌ئیان، «دست خالی تلوزیون در ایام محرم»، «عدم وجود یک اثر شایسته در روایت واقعه عاشورا»،«باز قرار است مختارنامه ببینیم»؟ و.. این‌ها تیترهایی است که هر ساله با نزدیک‌شدن به ایام سوگواری محرم در سایت‌های مختلف خبری و صفحات فرهنگی هنری فضای مجازی جولان می‌دهند. بی آنکه یک قدم پیش از نوشته‌شدن همه این تیترها در نظربگیریم که آیا اساسا...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه جوان با اشاره به شهادت مأموران گشت غیرمسلح پلیس راه در محور خاش - تفتان نوشت: پاییز سال 1385 همزمان با راه‌افتادن کمپین آمریکایی یک‌میلیون امضا از سوی شیرین عبادی، یکی از عناصر این شبکه فمینیستی در سفری مخفیانه به زاهدان برای برخی زنان آن شهر که اغلب بلوچ هم نبودند یک کارگاه آموزشی با رنگ و بوی براندازی نرم برگزار کرد؛ این جلسات با عنوان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مدل معروف از فراری یک خودروی مسابقه‌ای نمادین است که اثری بی‌نظیر و ماندگار در دنیای اتومبیل‌رانی بر جای گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تشدید وضعیت بشردوستانه در سوریه نیازمند کمک‌های بشردوستانه فوری و بی طرفانه است.

وب‌گاه عصر ایران

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت در مورد تحولات سیاسی و بشردوستانه سوریه افزود: تشدید وضعیت بشردوستانه در سوریه نیازمند کمک های بشردوستانه فوری و بی طرفانه است. ایران از تلاش های سازمان ملل متحد و شرکای بشردوستانه برای کاهش درد و رنج مردم سوریه قدردانی می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل سازمان ملل متحد روز دوشنبه از روسیه خواست طرح بین المللی صادرات غلات را از سر بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ریزش قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی که از اوایل امسال شروع شده بود با تصمیمات شورای رقابت، کند شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رجب طیب اردوغان در سفر این هفته خود به خلیج‌فارس بزرگ‌ترین توافق دفاعی تاریخ کشورش را به دست آورد. اهمیت این سفر برای رئیس‌جمهوری که با مشکلات مالی و تورم بالا روبرو بوده و شدیداً به دنبال هدایت سرمایه‌گذاری بیشتر به کشورش است، اهمیت بالایی داشت.