یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رجب طیب اردوغان در سفر این هفته خود به خلیج‌فارس بزرگ‌ترین توافق دفاعی تاریخ کشورش را به دست آورد. اهمیت این سفر برای رئیس‌جمهوری که با مشکلات مالی و تورم بالا روبرو بوده و شدیداً به دنبال هدایت سرمایه‌گذاری بیشتر به کشورش است، اهمیت بالایی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگرچه سخنگوی دولت صریحا تغییر نرخ گاز خوراک صنایع را تکذیب کرده، اما این روزها شاهد انتشار اخبار و شایعاتی در خصوص تغییر نرخ گاز خوراک صنایع در رسانه ها هستیم که مشخصا هدفی جز سلب اعتماد سهامداران ندارد. در چنین شرایطی انتظار می رود تا سازمان بورس با دقت بیشتری نسبت به انتشار اخبار هایی که بدون منبع موثق منتشر شده واکنش نشان دهند.

خبرگزاری تسنیم

اگرچه سخنگوی دولت صریحا تغییر نرخ گاز خوراک صنایع را تکذیب کرده، اما این روزها شاهد انتشار اخبار و شایعاتی در خصوص تغییر نرخ گاز خوراک صنایع در رسانه ها هستیم که مشخصا هدفی جز سلب اعتماد سهامداران ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ناآرام‌سازی استان سیستان و بلوچستان تک عاملی نیست و چشم‌پوشی از سایر عوامل شبکه‌ای باعث خطا در محاسبه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: معیشت افت کرده و فقر جولان می‌دهد. اما در آنسوی واقعیت، مقامات از رشد اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری می‌گویند. پاسخ اقتصاددانان هم روشن است: رشد اقتصادی را باد نمی‌آورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طالبان، سخنان امیرعبداللهیان را درباره انتقال سران داعش به افغانستان را تکذیب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معیشت افت کرده و فقر جولان می‌دهد. اما در آنسوی واقعیت، مقامات از رشد اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری می‌گویند. پاسخ اقتصاددانان هم روشن است: رشد اقتصادی را باد نمی‌آورد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی استقلال مجبور به استفاده از بازیکنان جوان در تمرینات تیمش شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جولان خودروهای شوتی در جاده‌های منتهی به پایتخت این روزها به دغدغه‌ای جدید برای مردم به خصوص رانندگان سایر خودروها تبدیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جولان خودروهای شوتی در جاده‌های منتهی به پایتخت این روزها به دغدغه‌ای جدید برای مردم به خصوص رانندگان سایر خودروها تبدیل شده که به نظر می‌رسد بیش از هر نهاد دیگر، پلیس متولی پاسخگویی به این ناقضان عینی قانون است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در سی‌ویکمین روز تیرماه به درخشش فوق‌ستاره آرژانتینی در اولین بازی با پیراهن اینترمیامی، نقد بازیکن‌سالاری در تیم ملی والیبال و دیگر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

خبرگزاری تسنیم

همسر شهید کریمی می‌گوید: «در سایت مدافعین حرم، خواندم دو نفر از سپاه انصار شهید شدند. با خودم گفتم مطمئناً یکی از آنها امین است.»

خبرگزاری مهر

در شرایطی که وزیر کشور صریحا تهدید امنیتی مهاجران افغانستانی را رد می‌کند، بعضی رسانه‌ها و افراد از سیاه‌نمایی و ایجاد تفرقه و شکاف بین مردم ایران و افغانستان چه سودی می‌برند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترکیبات اسپرسو می تواند با مهار کردن تجمع پروتئین تاو در مغز، از بیماری آلزایمر جلوگیری کند.