دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری تسنیم

نشست «بررسی تطبیقی مفهوم قهرمان و ضد قهرمان در سینمای ایران و هالیوود» با حضور مجید اسماعیلی، منوچهر شاهسواری، رهبر قنبری، جواد طوسی و غلامرضا گودرزی در سالن فردوس موزه سینما برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سنبل آبی علی رغم زیبایی بی رحمانه اش، در پهنه تالاب بین المللی انزلی مدت هاست جا خوش کرده و اگر نجنبیم به جای تالاب باید به دیدن سرابی سبز عادت کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

«شاید مهم‌ترین پیام آمریکا از اعزام این جنگنده ها نه برای ایران بلکه برای اعراب است. زیرا یکی از اعتراضات اصلی کشورهای عربی در خصوص اینکه آمریکا تعهداتش در منطقه را کاهش داده، بعد از آن بود که حوادثی برای کشتی ها در سال 2019 و 2020 اتفاق افتاد و آمریکا اقدام جدی در آن مقطع برای مقابله با این وضعیت انجام نداد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

«شاید مهم‌ترین پیام آمریکا از اعزام این جنگنده ها نه برای ایران بلکه برای کشورهای عربی است. زیرا یکی از اعتراضات اصلی کشورهای عربی در خصوص اینکه آمریکا تعهداتش در منطقه را کاهش داده، بعد از آن بود که حوادثی برای کشتی ها در سال 2019 و 2020 اتفاق افتاد و آمریکا اقدام جدی در آن مقطع برای مقابله با این وضعیت انجام نداد.»

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - احتمال ابتلا به تب مالت، که از آن به عنوان بیماری هزار چهره یاد می‌شود، در فصل تابستان بالا می‌رود، از این رو رعایت نکات ایمنی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از گرفتاری در چنگال این بیماری ضروری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجید اسماعیلی مدیر عامل موزه سینما در ابتدای نشست «بررسی تطبیقی مفهوم قهرمان و ضد قهرمان در سینمای ایران و هالیوود» گفت: سینما در دنیای معاصر، جدی و تخصصی شده و عمق زیادی پیدا کرده است و اگر به سینما نگاه سطحی داشته باشیم در واقع خود را از سینما محروم کرده‌ایم. در سال‌های اخیر اصطلاح دانش‌بنیان را زیاد شنیده‌ایم و من به سینمای دانش‌بنیان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا می گوید درصدد استقرار جنگنده های بیشتری در اطراف تنگه راهبردی هرمز است تا از کشتی ها در برابر توقیف احتمالی از سوی ایران محافظت کند!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (دوشنبه) در نشست کابینه گفت که شرکت آب «مکوروت» اقدام به کاهش شدید سهم آب استان‌های الخلیل و بیت لحم کرده است. «مکوروت» یک شرکت دولتی صهیونیستی است. به نوشته وبگاه خبری دنیا الوطن، محمد اشتیه گفت که این شرکت اسرائیلی آب استان‌های الخلیل و بیت لحم را به شهرک‌های صهیونیست‌نشین داده است. او این...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز دوشنبه تأکید کرد که کرانه باختری در برابر تمامی مشکلاتی که در برابر آن وجود داشت، پیروز شد. پایگاه خبری قدس پرس به نقل از هنیه گزارش داد: کرانه باختری پس از شرایط دشواری که با آن روبرو بود، شاهد تغییر جدید و خیزش مقاومت و جوانان خود است؛ شرایطی مانند هماهنگی امنیتی [تشکیلات خودگردان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص در محدوده 261 درصدی فیبوناچی موج قبلی است از طرفی هم اگر روند 17 اردیبهشت‌ماه تا کنون را به خواهیم یک موج اصلاحی در نظر بگیریم تعداد 5 موج تشکیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص بورس تهران در محدوده خط میانی کانال صعودی قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: برپایی مجالس عزا برای امام حسین (علیه السلام) یکی از مصادیق بارز تعظیم شعائر الهی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقامات اسرائیلی می‌گویند که اکنون از یک سیستم توصیه مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کنند که می‌تواند حجم عظیمی از داده‌ها را برای انتخاب اهداف جهت حملات هوایی پردازش کند. سپس حملات را می‌توان به سرعت با ابزار هوش مصنوعی دیگری به نام «کارخانه آتش» برنامه‌ریزی کرد، که از داده‌های مربوط به اهداف تایید شده برای محاسبه حجم مهمات، اولویت‌بندی و تعیین هزاران هدف برای هواپیماها و پهپادها استفاده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«موج گرما همچنان بخش‌هایی از اروپا را فرا خواهد گرفت و دمای هوا طی چند روز آینده رکوردشکنی خواهد کرد.» این پیش‌بینی عمده کارشناسان آب و هوای قاره سبز است. به گزارش بی‌بی‌سی انتظار می‌رود دمای هوا در بخش‌هایی از اسپانیا، فرانسه، یونان، کرواسی و ترکیه از 40درجه سانتی‌گراد (104درجه فارنهایت) فراتر رود. آژانس فضایی اروپا می‌گوید، دمای هوا می‌تواند در بخش‌هایی از ایتالیا به 48درجه سانتی‌گراد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در 24 ساعت گذشته میزان دمای هوای شهرهای شوش، آبادان و اهواز به 50 درجه سانتی گراد رسید.