چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با توجه به حضور شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌ها همچنان پاکسازی پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد و در این طرح با حضور اراذل اوباش، معتادان متجاهر، خرده فروشان مواد مخدر و سگ گردانی برخورد خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه جمع آوری معتادان متجاهر را با وجود اینکه در حوزه ماموریت سازمان‌های دیگر قرار دارد، روزانه در دستور کار پلیس قرار دادیم، گفت: امکان جمع‌آوری همه معتادان متجاهر را از معابر و بوستان‌ها داریم اما مسئله اینجاست که چه کسی باید این افراد را ساماندهی و پذیرش کند.

خبرگزاری دانا

مجتبی قزاق میری گفت: جبهه مقاومت با مشت گره کرده حزب الله، هیمنه رژیم صهیونیستی را در جنگ 33 روزه در هم پیچید.

وب‌گاه مشرق نیوز

چپ‌های ستادی همچنان تقلا می کنند تا کسی متوجه پروژه آنها برای "تحریم انتخابات" نشود و مردم ندانند که اصلاح طلبان چگونه اقدام به ذبح دموکراسی در پیش پای خود کرده اند.

وب‌گاه تابناک

روند بازار ارز این روز‌ها با کاهش نسبی قیمت‌ها همراه شده است. این در حالی است که از یک سو اخبار مختلف برجامی بر شاخص ارزی اثرگذار است و از سوی دیگر، تصمیمات بازارساز مانع از شکل گیری رفتار‌های هیجانی در بازار ارز شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک فعال اصلاح طلب گفت: اگر جبهه مقاومت و حضور مدافعان حرم نبود، ایده اسرائیل بزرگ محقق می‌شد و داعش نیز احتمالاً در مناطقی از ایران جولان می‌داد و آن را اشغال کرده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جنگندهای ارتش چین وارد آسمان تایوان شدند /

وب‌گاه مشرق نیوز

راه اندازی 6 یاور شهر با ظرفیتی بیش از 2 هزار نفر ناشی از دغدغه مدیران شهر، نه تنها وجهه اجتماعی و چهره مخدوش شهر را ترمیم می‌کند، بلکه ظرفیت احیای جان و مال و روان معتادان متجاهر را نیز دربر دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «آن هیش» بازیگر 53 ساله آمریکایی یک هفته پس از تصادف رانندگی بر اثر جراحات وارده درگذشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - راه اندازی 6 یاور شهر با ظرفیتی بیش از 2 هزار نفر ناشی از دغدغه مدیران شهر، نه تنها وجهه اجتماعی و چهره مخدوش شهر را ترمیم می‌کند، بلکه ظرفیت احیای جان و مال و روان معتادان متجاهر را نیز دربر دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «هلیا» یکی از معدود یوزهای ماده باقی مانده در طبیعت بکر دشت ملی توران حالا خود یک مادر بالغ شده و گله‌ای جدید را پس از زایمانی موفق در اطرافش دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک تانک اسرائیلی از جولان اشغالی اقدام به گلوله باران حومه روستای حمیدیه در اطراف قنیطره کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

منابع سوری از زخمی شدن دو غیرنظامی در حمله تانکهای رژیم صهیونیستی به روستایی در قنیطره در جنوب سوریه خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: ابو شریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: گفت: از شما مردم ایران و دولت ایران و رهبر ایران هم تقدیر می‌کنم که همواره حامی مردم فلسطین بوده‌اید. به شما وعده می‌دهم در اینده نزدیک در قدس شریف پس از پاک شدن از لوث وجود صهیونیست‌های غاصب نماز خواهیم خواند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: در سال 2021 میلادی مقاومت فلسطین مقاومت خود را برابر رژیم صهیونیستی به نام «سیف‌القدس» آغاز کرد که این جنگ باعث نابودی آرزوهای رژیم صهیونیستی شد.