چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عباس شاکری نوشت: متأسفانه عملکرد‌ها نشان می دهد که در این چند سال دست های منفعت‌طلب و شبه‌دولتی‌ها در این بازار آشفته به اسم بازار رقابتی تا توانستند در جهت منافع خود بازار ارز و نرخ آن را بی ثبات کردند

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل محیط زیست اردبیل با اشاره به حضور خرس قهوه‌ای در کنار چادر کوهنوردان گفت: این حیوان برای تهیه غذا به روستا‌ها و حتی مناطق شهری نیز سرکشی می‌کند.

خبرگزاری دانا

سال‌ها می‌گذرد و مشکلات محله سادات در زمینه‌های مختلف همچنان پابرجاست و نشان می‌دهد مهمتر از اعتبارات، عزم جزم مسئولانی است که تاکنون برای رفع مشکلات وجود نداشته است.

خبرگزاری دانا

رمزارزها یکی از انواع ارز دیجیتال محسوب می‌شوند و در واقع، رمزارزها پول‌های مجازی غیرمتمرکزی هستند که از علم رمزنگاری برای برقراری امنیت معاملات استفاده می‌کنند و می‌توانند بستر مناسبی را برای کلاهبرداران بوجود آورند که کار با آن، نیازمند هوشیاری ویژه‌ای است.

وب‌گاه عصر ایران

- داده واقعی از دانشجویانی که رفته اند و برنمی گردند نداریم. ممکن است فردی اصلا به سفارتخانه‌های ما در خارج از کشور مراجعه نکند اما مهاجرت کرده و به عنوان یک شهروند به کشور دیگری رفته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: داداش‌پور جزو اولین افرادی بود که محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری او را برای فعالیت در نظام آموزش عالی کشور فراخواند و به وی حکم ریاست سازمان امور دانشجویان را داد و حال از حکمی که آبان ماه 1400 به وی داده شده، حدود 9 ماه می‌گذرد.

خبرگزاری دانا

شهر زاهدان به عنوان بزرگترین شهر در جنوب شرق ایران یکی از بی قاعده‌ترین روندها در گسترش فیزیکی شهری را طی سه دهه گذشته دارا بوده است؛ بالا بودن آمار حاشیه‌نشینی و عدم توجه مناسب مسئولان به حل معضلات حاشیه‌نشینان به یکی از نواقص مهم تبدیل شده است.

خبرگزاری دانا

دلالی و واسطه‌گری در بازار محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان تکراری و تلخ است اما در عمل، اقدام خاصی برای مقابله با دلالان اتخاذ نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از 78 به 106 و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از 184 به 156 شهر رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به شرایط سال 1982 میلادی در لبنان گفت: در سال 1982 میلادی در پی یورش اسرائیل، امام خمینی (ره) تصمیم تاریخی بزرگی گرفتند و نیروهایی را به سوریه ارسال کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به تنش و محدود بودن منابع آبی در شهر همدان، برنامه زمانبندی مدیریت فشار و توزیع آب در مخازن و شبکه شهری همدان اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: با توجه به تنش و محدود بودن منابع آبی در شهر همدان، برنامه زمانبندی مدیریت فشار و توزیع آب در مخازن و شبکه شهری همدان اعلام شد. بختیاری‌فر با اشاره به اینکه برای توزیع آب شهر همدان به 2 بخش الف و ب تقسیم شده است، تصریح کرد: مناطق زیر پوشش گروه الف از ساعت 8 صبح تا ساعت 15 و مناطق گروه ب از ساعت 15 تا ساعت 21 و به صورت چرخشی با مدیریت توزیع...

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: با توجه به تنش و محدود بودن منابع آبی در شهر همدان، برنامه زمانبندی مدیریت فشار و توزیع آب در مخازن و شبکه شهری همدان اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم امسال آزمون استخدامی برگزار شود گفت: 22 هزار پرستار تا پایان سال جاری در مراکز درمانی استخدام می‌شوند.