چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانا

به دنبال تلاش‌های نمایندگان مجلس با تصویب قانون نهضت ملی مسکن، دولت مکلف به ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی شد که متاسفانه اجرای این قانون از همین ابتدا با چالش هایی مواجه شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار گودرزی گفت: مرزبانی با نفس ولایت برنامه‌های خود را تنظیم می‌کند و تمام سعی ما بر این است تا در اربعین بهترین شرایط را در مرزها برای عبور و مرور زائران مهیا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری فردی که عامل تیراندازی و قتل در میدان یادبود گنبدکاووس شده بود، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

موزه هنرهای معاصر از تعطیلی این موزه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه خبر داد و پس از بررسی کارشناسی حشرات، نوع حشره و میزان نفوذ آن در گنجینه را مورد بررسی و مداقه قرار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قرار دعوا گذاشته بودند؛ با چاقو و قمه به جان هم افتاده و در این بین به صغیر و کبیر هم رحم نکردند؛ بعد از عربده‌کشی و ضرب و جرح چند نفر خودی و 4 نفر از کسبه نیز سریعا متواری شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله با بیان اینکه آمریکاییها علنا از حمایت از آتش‌بس دم می‌زنند، ولی رفتار خصمانه از خود نشان می‌دهند، گفت: آنان برای تنش علیه ملت یمن آماده می‌شوند. بدون اخراج همه استعمارگران و بازپسگیری منابع خود، هیچ صلح در کار نیست.

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای شهر تهران مجددا نسبت به قطع و خشکاندن درختان در تهران انتقاد کرد.

وب‌گاه فرارو

نرجس سلیمانی عضو شورای شهر تهران در جلسه این شورا اظهار کرد: متاسفانه موش‌های فاضلاب در جوی‌های تهران جولان می‌دهند. علت گسترده شدن موش‌ها عدم توجه به پسماند است.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: موش های آلوده در فاضلاب های تهران جولان می دهند و وارد خانه‌های مردم می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس آثار هنری با اشاره به جولان حشرات موذی در یکی از آثار موجود در موزه هنرهای معاصر تهران، علت ایجاد آن را مربوط به دوره سکوت و مرمت و بازسازی موزه و ورود ابزارآلات تأسیسات و جابه‌جایی آثار موزه دانست.

خبرگزاری دانشجو

کامران سلطانی‌زاده دبیر کل کانون صرافان کشور با اشاره به روند کاهشی نرخ ارز در روز‌های اخیر اظهار داشت: وضعیت بازار ارز طبق پیش بینی هقته‌های گذشته و با توجه به خبر‌های مثبت برجامی و سیاست‌های اثرگذار بانک مرکزی، همچنان با کاهش نرخ انواع ارز همراه است. وی با تاکید بر پیشی گرفتن عرضه ارز بر تقاضا افزود: در این شرایط مردم بیشتر فروشنده ارز هستند و این روند باعث کاهشی شدن نرخ‌ها شده است. به...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رسمی سوریه، شمار قربانیان تجاوز شب گذشته رژیم صهیونیستی به جنوب و غرب سوریه را سه کشته و سه مجروح اعلام کرد. سانا به نقل از یک منبع آگاه نظامی سوریه، نوشت که دشمن اسرائیلی با شلیک موشک، برخی نقاط حومه دمشق را هدف حمله قرار داد و همزمان با این تجاوز، از سمت دریا برخی نقاط از جنوب استان طرطوس را هدف قرار داد و این حمله به کشته شدن سه...

وب‌گاه ورزش سه

آداما نیان مهاجم خارجی تیم نساجی به نظر می رسد خیلی زود به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کند و دارای جایگاه ثباتی در تیم حمید مطهری شود.

وب‌گاه گسترش

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه جمع آوری معتادان متجاهر را با وجود اینکه در حوزه ماموریت سازمان‌های دیگر قرار دارد، روزانه در دستور کار پلیس قرار دادیم، گفت: امکان جمع‌آوری همه معتادان متجاهر را از معابر و بوستان‌ها داریم اما مسئله اینجاست که چه کسی باید این افراد را ساماندهی و پذیرش کند.