چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانا

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: در سال 2021 میلادی مقاومت فلسطین مقاومت خود را برابر رژیم صهیونیستی به نام «سیف‌القدس» آغاز کرد که این جنگ باعث نابودی آرزوهای رژیم صهیونیستی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران ادعا می کنند اولین خلبان هوش مصنوعی را طراحی کرده‌اند که هواپیماهای خودران را قادر می‌سازد در حریم هوایی پرازدحام هم حرکت کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کینه مزدوران آمریکا از شهیدهمدانی عجیب نیست چراکه وی سوابق مبارزاتی با رژیم طاغوت، حضور در جبهه‌های دفاع مقدس، مبارزه با منافقین و گروهک‌های ضدانقلاب و دفاع از حرم، مقابله با آشوبگران و اغتشاشگران در فتنه88 را در کارنامه خود داشت.

خبرگزاری دانا

رئیس قرارگاه عمار گفت: حرکت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) به الگویی تبدیل شده که اگر یک جامعه می‌خواهد مسیر هدایت را برود، می‌تواند از مجموع این حرکت حماسی درس بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون برنامه، بودجه مجلس گفت: دولت در کنار جدیتی که برای ساخت سالانه یک میلیون مسکونی دارد، برای بهبود وضعیت مستجران، تلاش کند.

خبرگزاری دانا

افزایش سگ ها در شهر می تواند به طور طبیعی موارد سگ گزیدگی را افزایش دهد به گونه ای که در بسیاری از مناطق حاشیه ای شاهد جولان سگ هایی هستیم که بی هیچ ممانعتی در شهر پرسه میزنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر روزگاری بیانیه موسوی توسط منافقین در خارج از کشور ساخته‌وپرداخته می‌شد؛ این روزها چه کسی برای موسوی خط و مشی تعیین می‌کند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روستاهای حاصبیا و العرقوب صدای ناشی از انفجارهایی در مزارع اشغالی شبعا لبنان شنیده شد که به دلیل تمرین‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بود تا حدی که در بلندی‌های جولان هم شنیده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پهپادهای شناسایی ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با این تمرینات بر فراز مزارع شبعا اشغالی به پرواز درآمدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از مهمترین دلایل کاهش میزان سرمایه‌گذاری، بی‌ثباتی در قوانین اقتصاد کلان و تجارت کشورهاست که ریشه آن نیز به «تصمیم‌های خلق‌الساعه» و دستورالعمل‌های ناگهانی بازمی‌گردد. موضوعی که بی‌اطمینانی و تردید را به سرمایه‌گذاران القا می‌کند و در نهایت به خروج سرمایه و بی‌رغبتی فعال اقتصادی منجر می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

فریدون عباسی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره، درباره دستور اخیر رئیس جمهور مبنی راه اندازی سانتریفیوژ جدید و پیشرفته برای غنی سازی 190 هزار سو اظهارکرد: این اقدام، اقدام خوبی بود اما با تاخیر انجام شد؛ درواقع این قبیل اقدامات باید براساس قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها انجام می‌شد اما دولت گذشته اعتقادی به انجام این مصوبه...

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر دادگستری با بیان اینکه کودک کار مجرم نیست بلکه قربانی یک وضعیت است، گفت: جمع کردن کودکان کار، کارِ سختی نیست اما برای بعدش، برنامه و متولی نداریم!