شنبه 8 اردیبهشت 1403

حادثه جانِ 2 هنرور سریال سلمان فارسی را گرفت

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
حادثه جانِ 2 هنرور سریال سلمان فارسی را گرفت
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، فروریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» خبر جدیدی از بزرگترین پروژه این روزهای تلویزیون است.

احسان ناظم بکایی روابط عمومی این سریال به خبرنگار تسنیم گفت: حادثه تکان‌دهنده و ناراحت‌کننده‌ای است که ظهر امروز در روستای خیج شاهرود رخ داد و دو هنرور خوبِ سریال جان خودشان را از دست دادند و 4 مصدوم به جای گذاشته است. از خداوند متعال صبر برای خانواده‌های این دو هنرور عزیز خواستاریم و آرزوی سلامتی برای مصدومین داریم.

وی افزود: جزئیات دقیق متعاقباً اعلام می‌شود اما هرگونه شایعه درباره درگذشت بازیگران اصلی و دیگر عوامل سریال را تکذیب می‌کنیم.

چندی پیش فیلمسازان و داوران بین‌المللی حاضر در جشنواره فیلم فجر از لوکیشن این مجموعه تلویزیونی در شهرک غزالی بازدید کردند. سریالی که قرار است بعد از پایان فیلمبرداری زمستانه فصل ایران در شاهرود دوباره به تهران بازگردند و کار در کاروانسرای مرمر لوکیشنِ سریال در شهرک غزالی ادامه پیدا کند.

این سریال در سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام (ص) می‌پردازد. با پایان فیلمبرداری فصل بیزانس، حدود پنج ماه است که فیلمبرداری فصل ایران ساسانی آن آغاز شده است. تاکنون بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، علیرضا شجاع نوری، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، بهناز توکلی، احترام برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، مرحوم چنگیزجلیلوند، مهدی فقیه، محمدجواد جعفرپور، علیرضا مهران، چند بازیگر خارجی از ارمنستان، یونان، مراکش و تونس و حدود 1500 بازیگر تئاتری و بومی جلوی دوربین این سریال رفته‌اند.