پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حسن روحانی

حسن روحانی

خبرگزاری تسنیم

همزمان با تلاش‌های شبانه‌روزی برای تحقق قرارداد خرید 630 واگن، به واسطه ارتباط خوب شهردار تهران با دولت و همت آقای رئیسی، 15 درصد پیش پرداخت خرید واگن‌ها پرداخت شده و بزودی واگن‌ها به تهران می‌رسند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریمی قدوسی حالا در دولت ابراهیم رسیسی کمتر اظهار نظر می‌کند، دست کم دولتمردان را متهم نمی‌کند در نتیجه کمتر هم تکذیب می‌شود. حتی اظهارات اخیر او هم با واکنش قابل توجهی از سوی دولت رئیسی همراه نبوده است اما ناظران معتقدند سخنان او می‌تواند به راحتی مورد بهره برداری کشورهای غربی و رژیم اسرائیل قرار گیرد و برای ایران دردسر ساز شود. جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در روز‌های اخیر جنجال تازه‌ای...

خبرگزاری تسنیم

در هفته‌ی جاری، سفر دوروزه و فشرده رئیس‌جمهور به پاکستان با برنامه‌های متنوع انجام شد؛ در این گزارش نگاهی گذرا به این رویدادها داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجلس دوازدهم دیگر نماینده ای به نام کریمی قدوسی ندارد؛ مردی که با ادعاهایش در حوزه امنیتی و هسته از یک سو و حملاتش به دولتمردان روحانی و ادعاهایی که به سرعت تکذیب می شدند مشهور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسحاق جهانگیری گفت: الان متاسفانه امارات هم در حال جلو افتادن از ما است. متاسفانه کشورهای دیگر هم جلو می‌افتند. حتی در زمینه علم که رهبری شخصاً توسعه علم و تکنولوژی را دنبال می‌کردند ما در حال عقب افتادن هستیم. بخش‌هایی از گفتگوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم با روزنامه اعتماد، درباره شرایط تغییر ریل اقتصاد ایران را در ادامه می خوانید: به گزارش عرشه...

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری گفت: الان متاسفانه امارات هم در حال جلو افتادن از ما است. متاسفانه کشورهای دیگر هم جلو می‌افتند. حتی در زمینه علم که رهبری شخصاً توسعه علم و تکنولوژی را دنبال می‌کردند ما در حال عقب افتادن هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران در گزارشی با انتقاد از منصوب کردن وزیر سابق آموزش و پرورش به استانداری مازندران نوشته است؛ وزیری که به دلیل ضعف و ناکارآمدی از سمت خود برکنار شده یا کنار گذاشته شده نباید در سمت مهم دیگری منصوب شود و پاداش بگیرد. چنین فردی را از دایره مدیریت های مهم کنار می گذارند تا جلوی تکرار اشتباه گرفته شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در یادداشت پیشین و در حاشیه متن که به ریاست اتاق ایران، مرد قدرتمند، محمدرضا نهاوندیان مربوط بود، مردی که میان‌سنت و مدرنیته در رفت و آمد است، مباحثی مربوط به نگاه جریان چپ و راست کشور به مساله خصوصی سازی مطرح شد که بی‌جا نیست ادامه داشته‌باشد؛ ادامه این جریان با اندکی مداقه مشخص خواهد کرد که این نگاه نیز چندان استواری نداشت و سرگردان می نمود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

مهدی کرباسیان گفت: به نظر می‌رسد سال 1403 سال سختی باشد، اما امید دارم با یکدست شدن دولت و مجلس و حمایت رهبری از دولت، از این بحران‌ها با تصمیمات جسورانه، عقلایی و با مشورت عقلا بگذریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سفرهای خارجی رئیسی گاه و بیگاه با حواشی همراه شده است، از استقبال سرد روس ها تا سفر خانوادگی به آمریکا و این روزها سفر به پاکستان و ماجراهای استقبال سردی دیگر.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدالرضا داوری در توییتی به مقایسه سفر ابراهیم رئیسی و حسن روحانی به پاکستان پرداخت. عبدالرضا داوری در توییتی به مقایسه سفر ابراهیم رئیسی و حسن روحانی به پاکستان پرداخت. به گزارش عرشه آنلاین، عبدالرضا داوری به سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان و استقبال وزیر مسکن این کشور از او واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالرضا داوری به سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان و استقبال وزیر مسکن این کشور از او واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاونیوز: اظهارات دیروز رئیس قوه قضائیه درباره احیای گشت ارشاد، شنیده‌ها و روایت‌ها مبنی بر نقش و مسئولیت رئیس‌جمهور و دولت سیزدهم در این‌باره را تایید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اظهارات دیروز رئیس قوه قضائیه درباره احیای گشت ارشاد، شنیده‌ها و روایت‌ها مبنی بر نقش و مسئولیت رئیس‌جمهور و دولت سیزدهم در این‌باره را تایید کرد.