پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حسن روحانی

حسن روحانی

وب‌گاه عرشه آنلاین

اندازه‌گیری دبی در فرآیندها و سیستم‌های مختلف از اهمیت بسیاری برخوردار است،... اندازه‌گیری دبی در فرآیندها و سیستم‌های مختلف از اهمیت بسیاری برخوردار است، و دبی سنج التراسونیک یکی از روش‌های مورداستفاده برای اندازه‌گیری دبی هستند. این فلومترها بر اساس اصول ارسال و دریافت موج‌های التراسونیک عمل می‌کنند. در این روش، امواج صوتی با فرکانس بالا از طریق محیط مایع (مانند آب یا گاز) فرستاده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی دو پهلو مدعی شده است که در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشمی رفسنجانی روز سوم اردیبهشت سال 1380 روایتی از دیدار با حسن روحانی و سفرش به پاکستان و همچنین روایتی از دیداری مهم با فرزند آیت‌الله فاضل لنکرانی نوشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در گفت‌وگو با عوامل مستند «احمد» خاطره‌ای را نقل کرده مربوط به گلایه سید احمد خمینی از نمایندگان مجلس دوم که به نخست‌وزیری مهندس میرحسین موسوی رأی منفی داده بودند: در مجلس دوم، موقعی که برای آقای مهندس موسوی رأی‌گیری شد برای نخست‌وزیری‌اش و 99 نماینده رأی مخالف دادند، روز بعد از آن حاج احمدآقا به مجلس آمد و من اولین بار بود که می‌دیدم ایشان آمده به...

وب‌گاه خبر آنلاین

غیب محمود احمدی‌نژاد در مراسمات ترحیم پرویز داوودی، معاون اول خود در دولت نهم با واکنش‌هایی همراه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی خاطره‌ای مربوط به گلایه سید احمد خمینی از نمایندگان مجلس دوم که به نخست‌وزیری مهندس میرحسین موسوی رأی منفی داده بودند، نقل کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، با موج حمایتی از سوی طیف های سیاسی مختلف روبرو شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اخطارهایی که رهبری به مجلس یازدهم داده است، بیشتر درباره رفتار نمایندگان است.

وب‌گاه گسترش

بانک جهانی در آمارهای جدید خود اعلام کرده است که در طی دو سال فعالیت دولت سیزدهم در ایران، درصد فقر مطلق به طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از وزیر دولت روحانی در مراسم تشییع پیکر معاون محمود احمدی نژاد که صبح روز جمعه برگزار شد، مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد دولت سیزدهم بارها تاکید کرده که دولت بدون استقراض از بانک مرکزی توانسته کسری بودجه خود را جبران کند. این در حالی است که بررسی آمارها نشان می‌دهد دولت سیزدهم نه‌تنها نتوانسته از پولی شدن کسری بودجه جلوگیری کند، بلکه این پدیده شوم را تشدید کرده است. وزیر اقتصاد دولت سیزدهم بارها تاکید کرده که دولت بدون استقراض از بانک مرکزی توانسته کسری بودجه خود را جبران کند. این در حالی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجلس سنای آمریکا سرانجام برنامه جاسوسی قدرتمندی که دولت ایالات متحده آن را برای «مبارزه با تروریسم» «حیاتی» توصیف می‌کند، تمدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از حضور داماد حسن روحانی در یک مراسم را مشاهده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویر جدید از رئیسی نشان داد که ابراهیم رئیسی عمل لیزیک چشم انجام نداده است. تصاویر جدید از رئیسی ادعاها درباره عمل لیزیک او را رد کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سید ابراهیم رئیسی، صبح پنج‌شنبه (30 فروردین) در قالب سفرهای استانی، به استان سمنان سفر کرد. تصاویر منتشر شده از رئیس دولت سیزدهم متفاوت از تصویر چند روز اخیر او بود که بخاطر عینک نداشتن برخی کاربران فضای مجازی مدعی شده بودند او...