یک‌شنبه 1 مهر 1403

حسینی در اندیشه پایان فصل با رتبه شگفت‌انگیز! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حسینی در اندیشه پایان فصل با رتبه شگفت‌انگیز! (عکس)

هواداران اراکی این روزها با اندیشه‌های مجتبی حسینی روی ابرها پرواز می‌کنند و رویاپردازی‌هایشان ادامه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، کسب 8 امتیاز مقابل تیم‌های سپاهان، پیکان، گل‌گهر سیرجان و سپاهان سبب شده تا آلومینیوم شرایط بسیار خوبی در جدول داشته باشد و در میان این مسابقات پیروزی برابر تیمِ مورایس در ورزشگاه نقش جهان اتفاقی بود که خوش‌بین‌ترین هوادار آلومینیوم و همینطور اهالی فوتبال در ایران تصور نمی‌کردند.

با این حال مجتبی حسینی که به عنوان یکی از سرمربیان صاحب سبک و فلسفه کاری در جامعه فوتبال ایران شناخته می‌شود، یک بار دیگر توانسته تفکراتش را به شاگردانش انتقال بدهد و آلومینیوم همچنان در مسیر صعودی به کار خود ادامه می‌دهد.

البته سبزپوشان اراکی پس از پیروزی گل گهر مقابل سپاهان از رتبه هفتم به رتبه هشتم رفتند و تیم اوزونیدیس جای آلومینیوم را گرفت، اما اگر مجتبی حسینی بتواند تیمش را در مصاف برابر ملوان در آخرین مسابقه فصل به پیروزی برساند، اتفاق بسیار مهمی برای فوتبال اراک و استان مرکزی رخ خواهد داد و آنها می‌توانند حتی با کسب رتبه ششمی نیم فصل اول را تمام کنند.

این هدفی است که اگرچه حسینی شاید حرفی از آن نزند، اما در میان تیم‌های مدعی فوتبال ایران که بودجه‌های به مراتب بالاتری از آلومینیوم دارند، کسب این رتبه می‌تواند موفقیتی قابل توجه برای این سرمربی باشد.

حسینی در اندیشه پایان فصل با رتبه شگفت‌انگیز! (عکس) 2