شنبه 29 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه فرارو

رئیس‌شدن دوباره تاج چندان بی‌حرف و حدیث نبوده است. حتی دبیر کل وقت فدراسیون فوتبال خبر از تعویق انتخابات در همان شب قبل داد و ادعایش این بود که نامه‌ای به دستش رسیده که صراحتا در آن اعلام شده یکی از کاندیدا‌ها (مهدی تاج) مشکل قضائی دارد و نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند. امری که چند ساعت بعد نادیده گرفته و انتخابات جنجالی برگزار شد تا مهدی تاج، بدون رقیب، دوباره روی صندلی ریاست بنشیند

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان سنجش پیامکی به شهروندان نسبت به قطع اینترنت در مناطق مختلف کشور ارسال کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی کریمی فوتبالیست ایرانی و حمید فرخ‌نژاد، بازیگر سینما در توییتی نوشته‌اند برای دوران گذار از جمهوری اسلامی به رضا پهلوی وکالت می‌دهیم. اما این کمپین چقدر اهمیت دارد و آیا جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار خواهد داد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار تربت جام گفت: دلایل متعددی در قطعی و کاهش فشار آب در برخی نقاط شهری تربت جام وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن میانسالی با همدستی فرزندانش شوهر خود را به قتل رساند و جسدش را در ارتفاعات تهران رها کرد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی نخست وزیر انگلیس ادعای یک نشریه دست‌راستی این کشور مبنی بر بازنگری موضع لندن در حمایت از برجام را رد کرد و گفت که موضع دولت انگلیس در قبال توافق هسته‌ای و مذاکرات رفع تحریم‌ها تغییری نکرده و دست‌یابی به توافق نهایی همچنان امکان پذیر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌های اخیر درباره اولین مشاهده بشقاب پرنده در ایالات متحده نشان می‌دهد که احتمالا بین انفجار اولین بمب اتم و مشاهده اولین بشقاب پرنده، ارتباطی وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در راستای تصمیمات اخذ شده برای قطع اینترنت همراه در مناطق برگزاری کنکور سراسری در روزهای پنجشنبه و جمعه، شیوه این کار به این شکل است که همه آنتن های BTS نزدیک حوزه های امتحانی در ساعتهای اعلام شده از سوی اپراتورهای موبایل، قطع می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از وکلا و حقوقدانان در نامه سرگشاده به رئیس دستگاه قضا تاکید کردند: در حالی که طبق ماده واحده مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام در جرایم مستوجب سلب حیات، حضور وکیل تعیینی الزامی بوده و فقدان آن موجب بطلان دادنامه و دادرسی است، لیکن ملاحظه می شود شعب مذکور حتی در این قبیل پرونده های مهم و سنگین هم از حضور وکیلِ موردِ اعتمادِ متهم در جریان دادرسی ممانعت می‌کنند که این عمل مصداق بارز رفتار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، اخبار منتشر شده مبنی بر دیدار امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل با "رابرت مالی" نماینده ویژه آمریکا در امور ایران را نادرست دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی اختلال در استفاده از اینترنت و سکو‌های دیجیتال در برخی نقاط کشور، شنیده‌ها از بروز مشکل فنی در بخش ارتباطات زیرساخت حکایت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

10 روز از پذیرش 21 هزار و 140 دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا می‌گذرد و هنوز خبری از فروش وارداتی‌ها نیست. پیش از این وزارت صمت موعد فروش خودروهای خارجی در بورس کالا را دی‌ماه اعلام کرده بود. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا خرداد سال آینده 220 هزار خودرو با موعد تحویل 3 و 6 ماهه در بورس به فروش خواهد رفت، این در شرایطی است که حالا عنوان شده یکی از شروط عرضه وارداتی‌ها، حضور در گمرکات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهدی هاشمی از زندان آزاد شد اما فائزه دیگر فرزند آیت‌الله هاشمی همچنان در زندان است تا به رسم چند سال اخیر حداقل یک عضو از خانواده هاشمی در اوین باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: جمعی از وکلا و حقوقدانان در نامه سرگشاده به رئیس دستگاه قضا تاکید کردند: در حالی که طبق ماده واحده مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام در جرایم مستوجب سلب حیات، حضور وکیل تعیینی الزامی بوده و فقدان آن موجب بطلان دادنامه و دادرسی است، لیکن ملاحظه می شود شعب مذکور حتی در این قبیل پرونده های مهم و سنگین هم از حضور وکیلِ موردِ اعتمادِ متهم در جریان دادرسی ممانعت می‌کنند که این عمل مصداق...