دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه عصر ایران

گزارش‌هایی که از حضور شاغلین مشاغل منافی شرایط ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون سردفتری 25 آذرماه 1401 به خبرنگار تسنیم رسیده و این خطای فاحش، حکایت از نقض این بخش لازم‌الاجرا از آیین‌نامه مصوب رئیس قوه قضائیه دارد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس درباره طرح ارتقای شفافیت مالی در کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به سازمان بازرسی در خصوص لزوم تجدیدنظر در واگذاری بلوک 12 درصدی شرکت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس تاکید کرد هلدینگ خلیج فارس در گروه 2 قرار ندارد که دولت مجاز باشد فقط 80 درصد سهام خود را در آن واگذار کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: طبق اعلام قانون، شاغلین مراکز دولتی، وکلا و تجار، مجاز به ثبت‌نام در آزمون سردفتری نیستند؛ اما تعدادی از این شاغلین در آزمون 25 آذر شرکت کرده‌اند!

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: به دبیرخانه شورا مأموریت داده شده که نسبت به بازنگری 11 شورا تخصصی شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کند تا این شوراها به اتاق فکر شورا تبدیل شوند.

خبرگزاری تسنیم

نائب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اعتقاد دارد تلویزیون بعد از دو دهه به کارهای ماندگارِ الف ویژه فاخر نیازمند است؛ ما بنای‌مان حمایت از صداوسیماست اما درخواست داریم فاخرهای تلویزیون را راه بیندازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کارگردان فیلم سینمایی «عینک» می‌گوید: با وجود مساعد نبودن شرایط برای اکران، معتقدم کودکان به تنفس و تنوع نیاز دارند و حتی اگر جنگ رخ دهد، نباید آن‌ها را تا جای ممکن درگیر کرد؛ این ضرورتی است که اکران «عینک» را در این مقطع برای من توجیه می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی از آیت‌الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و رئیس پیشین دادگستری استان خوزستان تجلیل کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: سازمان بازرسی کل کشور به وزارت راه و شهرسازی در پی اجرای نادرست طرح اعطای زمین هشدار داد و بر این اساس، سامانه جدید ثبت‌نام متقاضیان اعطای زمین در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت راه‌اندازی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات سامانه جدید برای ثبت‌نام متقاضیان زمین رایگان در طرح جوانی جمعیت اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادستان نظامی استان هرمزگان از تشکیل پرونده قضایی برای بررسی فوت یک دختر در تعقیب و گریز پلیس خبر داد.

خبرگزاری مهر

بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: با ورود سازمان بازرسی و هشدار به وزارت راه و شهرسازی، سامانه جدیدی جهت ثبت نام متقاضیان اعطای زمین در راستای طرح جوانی جمعیت راه اندازی می‌شود.