سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه عصر ایران

این پرونده در مرحله مقدماتی است و تحقیقات در خصوص سایر اقدامات متقلبانه این فرد ادامه داد و پس از تکمیل پرونده با صدور کیفرخواست به منظور برخورد بازدارنده به دادگاه ارسال می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

خانی ابراز امیدواری کرد با تصویب و ابلاغ این دستور العمل شاهد نظم بهتری در ارائه خدمات بانکی به اتباع خارجی و به تبع آن کاهش آسیب های موجود در کیفیت، سلامت و کمیت ارائه خدمات به اتباع باشیم.

وب‌گاه عصر ایران

طبق نقل تاریخ، همان پیامبر مهربان و بسیار رئوف و رحیم، وقتی با چنین اشرارِ تبهکار و جنایتکاری مواجه شد، دستور داد دست و پای آن افراد را بریده و آنان را اعدام کردند که حتی در نقلی آمده است که چون گماشته رسول الله (ص) را نیز کور کرده بودند، پیامبر اسلام دستور داد که آنان را نیز کور کرده و بعد از آن، آنان را اعدام کنند؛ یعنی با این که می شد پیامبر اسلام (ص) این افراد را در همان مرحله اول...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بر اساس این دستورالعمل، فروش ارز ملی هر کشور به اتباع همان کشور در سقف تعیین شده سالانه توسط بانک مرکزی مجاز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدحسین رجبی‌دوانی در گفت و گو با «رسا» تاکید کرد: امروزه کسانی که در این زمینه شبهه ایجاد می کنند، دو دسته هستند؛ اما وجه اشتراک همه آنان زاویه داشتن با ولایت و برنتابیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی است و برخی از این افراد مفسدانی هستند که نام اصلاح‌طلب برخود گذاشته اند؛ زیرا ثابت شده است که این افراد نه درد کشور دارند و نه درد دین؛ بلکه فقط تشنه قدرت هستند و از هر چیزی که منجر به تضعیف...

وب‌گاه عرشه آنلاین

با این حال برگرداندن خانواده علی دایی از دوبی به کیش و ممانعت از خروج آن‌ها از ایران، همچنان ابهامات زیادی دارد. در این بین، ولی چند ادعای مهم مطرح شده که شاید یافتن پاسخ برای آن‌ها بتواند تا حدودی به حل این داستان عجیب که حالا خبرش با سرعت بیشتری در رسانه‌های دنیا در حال مخابره‌شدن است، کمک کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بازنشستگی کشوری با یک میلیون و 630 هزار بازنشسته خدمات متعددی شامل افزایش وام‌های ضروری و وام ازدواج فرزندان، خدمات بیمه و پرداخت هزینه بیمه های تکمیلی، حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی و گردشگری را به منظور رفاه حال بازنشستگان ارائه کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روند تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار با عزم وزارت اقتصاد و حمایت قوه قضاییه وارد مرحله‌ای جدی شده و در این راستا، رییس مرکز ملی پایش کسب و کار از هماهنگی با دادستانی برای رسیدگی به تخلفات دستگاه‌ها در بخش صدور مجوز و برخورد جدی با دستگاه‌های متخلف و تشکیل چند پرونده تخلف، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فاطمه قره‌حسنلو، خواهر دکتر حمید قره‌حسنلو ضمن تایید خبر لغو اعدام برادرش گفت: خانواده دکتر صبح امروز از لغو حکم اعدام حمید مطلع شدند.

خبرگزاری مهر

رئیس دیوان عالی کشور فلسفه وجودی برگزاری جلسات آموزشی نقد و تحلیل آرای مراجع قضائی را جلوگیری از اطاله دادرسی، ارتقای سطح علمی قضات، اتقان آرای قضائی و جلوگیری از صدور آرا متناقض عنوان کرد.

خبرگزاری مهر

معاون حقوقی و امورمجلس قوه قضائیه گفت: با اصلاح و تنظیم قانون کارآمد و شفاف و انتخاب مدیران صالح، انقلابی و کارآمد می‌توان بخشی از مشکلات اقتصادی را مرتفع کرد.

خبرگزاری تسنیم

با ورود سازمان بازرسی کل کشور و هشدار به وزارت راه و شهرسازی، سامانه جدیدی جهت ثبت نام متقاضیان اعطای زمین در راستای طرح جوانی جمعیت راه‌اندازی می‌شود.