جمعه 7 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: تاکنون 83 درصد از افرادی که در جریان قضایا و اغتشاشات اخیر استان تهران روانه زندان شده بودند، آزاد شدند.

خبرگزاری دانا

علی صفدری گفت: در جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر 250 نفر از جامعه هنری 9 استان کشور میهمان استان کرمانشاه خواهند بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عاملان سنگ پرانی‌های قصرشیرین خبر داد.

خبرگزاری دانا

مزایده محدوده‌های معدنی خراسان جنوبی در نیمه‌های آذرماه امسال برگزار شد که برخی از شرکت کنندگان در این مزایده از رد ضمانت نامه‌هایشان به دلایل واهی و یا شاید عمدی، گلایه دارند که باعث ضایع شدن حقشان شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه سازمان اموال تملیکی سازمان رکورد‌ها در سال 1401 بوده است، گفت: برخی از آمار‌ها در حوزه اموال تملیکی حاکی از اقدامات ویژه بین دولت و قوه قضائیه است. امیدواریم ما وارد دوره‌ای از سازمان اموال تملیکی نوین شویم. رشد‌های اخیر نیز نشان می‌دهد که قصد داریم رسوب کالا در انبار‌های دولت با یک جهش تعیین تکلیف...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس قوه قضاییه: در مباحث حقوقی، بعضاً اختلاف‌نظراتی وجود دارد؛ نفس و اصل این قبیل اظهارنظرها مطلوب است؛ نباید نسبت به آنها نگران بود و ناراحت شد / قضات ما اگر لازم بود در مواردی پاسخ آنها را نیز بدهند و چنانچه مستدل و منطقی بود، آنها را از نظر علمی بپذیرند؛ اما در عمل، همه موظف به اجرای قانون هستیم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون برنامه و بودجه از نهایی شدن 4 گزینه برای ریاست دیوان محسابات خبر داد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از مجتمع تولیدی سطح ملی تخم مرغ چیکا طلائی در گنبدکاووس بازدید کرد و حمایت از واحدهای تولیدی را اولویتی مهم خواند.

خبرگزاری دانا

رئیس قوه قضاییه، بحث، گفت‌وگو و حتی مجادله را یک فرصت و نعمت دانست و گفت: اظهار نظرها باید عالمانه، منصفانه و مستدل باشد و با اغراض خاص سیاسی آلوده نشود زیرا در آن صورت، کم‌اثر یا بی‌اثر می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: از میان گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات، 4 نفر نهایی شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه گفت: از نقطه‌نظرات مختلف و مجادلات در مباحث حقوقی، نه تنها نگران و ناراحت نمی‌شویم بلکه چنانچه مستدل و منطقی و به دور از غرض‌ورزی باشند، از آنها استقبال نیز می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: معاون رییس جمهور در امور زنان در رابطه با ادعای برخی رسانه های معاند مبنی بر تجاوز به زنان در زندان تصریح کرد: ابدا چینن ادعاهایی که در رابطه با تجاوز به زنان مطرح می‌شود، صحت ندارد. مسئولان معاونت زنان به طور خصوصی و بدون حضور هیچ فردی با زنان به گفت و گو پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

بازرس‌کل امور راه و شهرسازی از ورود سازمان بازرسی کل کشور به افزایش قیمت نامتعارف تاکسی‌های فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون رئیسی در امور زنان در رابطه با تجاوز به زنان در زندان تصریح کرد: ابدا چینن ادعاهایی که در رابطه با تجاوز به زنان مطرح می‌شود، صحت ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: حقوق شهروندی زندانیان کامل رعایت می‌شود ولی عده‌ای بازهم نمی‌خواهند دست از هجمه بردارند.