سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: 32 نفر از کارکنان یک شرکت صنایع غذایی با اقدامات دادگستری استان تهران مجددا به کار برگشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با ورود سازمان بازرسی کل کشور و هشدار به وزارت راه و شهرسازی، سامانه جدیدی جهت ثبت نام متقاضیان اعطای زمین در راستای طرح جوانی جمعیت راه اندازی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 2 نفر از عوامل سنگ‌پرانی به سمت کامیون‌ها در شهرستان قصرشیرین خبر داد و گفت: در این رابطه 2 جوان 29 و 32 ساله به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم، معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه در بحث بی حجابی در مترو پیش از هر چیز به کار فرهنگی نیاز داریم، گفت: رعایت حجاب برای تمامی پرسنل مترو و کسانی که در ایستگاه‌های داخلی مترو در حال هر نوع فعالیت اعم از دستفروشی هستند لازم و ضروری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جرم نشر اخبار و ادعا های بدون سند و مدرک حتی اگر شخص ضرری نبیند یا فضای ذهنی جامعه مشوش نگردد، به صرف پخش اخبار دروغ نیز جرم تحقق پیدا می کند.

خبرگزاری دانا

آسیابی گفت: در ادامه تلاش‌های دادگستری استان برای رصد و پایش کارشناسان رسمی، یک کارشناس متخلف، شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، سید اکبر حسینی موخر بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی با اشاره به ورود سازمان بازرسی به منظور ایجاد سامانه جدیدی جهت ثبت نام متقاضیان اعطای زمین در راستای طرح جوانی جمعیت، تصریح کرد: ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، دولت را مکلف کرده تا یک قطعه زمین حداکثر به میزان 200 مترمربع برای ساکنین...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عصر ایران

در این گیرودار خبری هم منتشر شد که موضوع ممنوع‌الخروجی فقط مرتبط با همسر علی دایی بوده و دخترش مشکلی برای خروج از ایران نداشته است؛ موردی که باز هم با واکنش علی دایی همراه شده و او گفته بعد از خروج همسرش از هواپیما خواسته‌اند تا دخترش دوباره سوار هواپیما شود که به بهانه بسته‌شدن درهای هواپیما مانع از سوارشدن مجدد او شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس این دستورالعمل، فروش ارز ملی هر کشور به اتباع همان کشور در سقف تعیین شده سالانه توسط بانک مرکزی مجاز است.

خبرگزاری تسنیم

دستورالعمل نحوه ارائه خدمات بانکی به اتباع خارجی تصویب شد که بر اساس آن فروش ارز ملی هر کشور به اتباع همان کشور در سقف تعیین شده سالانه توسط بانک مرکزی مجاز است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری 2 عامل سنگ‌پرانی به سمت کامیون‌ها در شهرستان قصرشیرین خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

این افراد در راستای جبران کار نابخردانه خود در اقدامی خود جوش به همراه پدران خود اقدام به بازسازی مسجد و رنگ آمیزی آن کرده‌اند و پس از آن نسبت به تعلیق بخشی از مجازات آنها اقدام شد و مورد رافت اسلامی قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: از 101 ملک شهرداری که باز پس گرفته شد، 43 ملک در منطقه یک و متعلق به افراد مطرح است.