یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

خبرگزاری مهر

ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه گفت: هیچ مدرکی درباره ادعای دروغین تجاوز به زندانیان زن ارائه نشده.

وب‌گاه عصر ایران

در خصوص پرونده متهم بلژیکی در 18 آبان 1401 از دادسرای مربوطه کیفرخواست صادر شده و در شعبه دادگاه انقلاب مطرح رسیدگی است و به محض رسیدن نتیجه آن را اعلام می کنیم.

خبرگزاری تسنیم

یک عضو هیئت علمی دانشگاه تهران معتقد است که دلیل اصلی آلودگی هوا عملکرد فشل دستگاه‌هاست و ارجاع دادن آلودگی هوا به تحریم نوعی فرار از مسئولیت و دادن آدرس غلط به مردم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها اخبار منتشرشده درخصوص موسسه‌ای که با خانه محمود احمدی‌نژاد در نارمک فاصله زیادی ندارد، خبرساز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به احصای 4 عنوان اتهامی برای عاملان ترور شهید سلیمانی گفت: قوه قضائیه به صورت ویژه پرونده شهادت ایشان را دنبال می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ادعاهای دروغ رسانه‌های معاند و برخی افراد صاحب تریبون در داخل علیه متهمان بازداشتی نسوان مطرح می شود که تاکنون حاضر نشدند در خصوص ادعاهای خود سندی ارایه کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در پرونده حادثه تروریستی شاهچراغ، 16 نفر مورد پیگرد قضایی گرفتند و 5 نفر به اتهام محاربه و اجتماع حکم جلب دادرسی صادر شده است.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه گفت: وزارت خارجه و قوه قضاییه با جدیت به پیگیری‌ها برای به دست عدالت سپردن قطعی آمران و عاملان جنایت تروریستی در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه می‌دهند.

خبرگزاری مهر

در این فیلم روایت سخنگوی قوه قضاییه از پرونده حادثه بستک را مشاهده می‌نمایید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پرونده‌های مرتبط با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم از جمله پرونده‌های قضایی اولویت‌دار و خاص محسوب می‌شوند.

خبرگزاری مهر

توضیحات ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص متهمان فرانسوی و اتباع خارجی دستگیرشده در اغتشاشات اخیر و حادثه تروریستی شاهچراغ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: ترور سردار سلیمانی یک تروریسم دولتی است و دادگاه کیفری لاهه باید به این پرونده رسیدگی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسین امیرعبداللهیان در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی نوشت: سه سال پیش در چنین روزی، رییس جمهور درمانده آمریکا و تیمش، تصمیم گرفتند عملی شنیع و مغایر با قوانین بین المللی که خود از بزرگ ترین مدعیان دروغین پایبندی به آنها هستند انجام دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان در سومین سالروز شهادت سردار دلها پستی اینستاگرامی منتشر کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران گفت: محمد مهدی محمدی فر به اتهام افساد فی الارض و محاربه ازطریق ارتکاب جرم احراق و تخریب اموال، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی کشور، اغوا و تحریک برخی از شهروندان به ایجاد ناامنی به اعدام محکوم شده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در پرونده ترور شهید سلیمانی 154 متهم که 96 نفر از آنها از اتباع آمریکا هستند، شناسایی شده و روند تحقیقات ادامه دارد همچنین تاکنون برای 9 کشور 11 نیابت قضائی ارسال شده است.