دوشنبه 7 خرداد 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

3 سال قبل حادثه سقوط هواپیمای PS752 اوکراین رخ داد و دستگاه قضا به طور جدی در حال رسیدگی به پرونده این حادثه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

احکام اولیه متهمین پرونده حادثه تروریستی محله خانه اصفهان که منجر به شهادت 3 نفر از نیروهای مدافع امنیت شده بود صادر و 3 تن از متهمین به اعدام محکوم شدند.

خبرگزاری مهر

احکام اولیه متهمین پرونده حادثه تروریستی محله خانه اصفهان که منجر به شهادت 3 نفر از نیروهای مدافع امنیت شده بود صادر و 3 نفر از متهمین به اعدام محکوم شدند.

وب‌گاه عصر ایران

متهم گفت: من یک خشاب تیراندازی هوایی انجام دادم. به هیچ ماموری تیراندازی نکردم. اگر من یک خشاب تیر را به سمت ماموران می‌زدم که به جای سه نفر 50 مامور کشته می‌شد. اشتباه من فقط این بود که با اسلحه و با اصرار سعید یعقوبی تیراندازی هوایی انجام دادم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احکام اولیه متهمین پرونده حادثه تروریستی محله خانه اصفهان که منجر به شهادت 3 نفر از نیروهای مدافع امنیت شده بود صادر و 3 تن از متهمین به اعدام محکوم شدند.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: عدم برگزاری آزمون وکالت 1401 تخلف از قانون است و نیازسنجی منطقه‌ای در آزمون سردفتری قابل قبول نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سینما، صنعتی است که در همه این سال‌ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است و مسئولان مربوطه باید برای آن تمهیدات خاصی قائل شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: نحوه مواجهه آشوبگران با نیروهای انتظامی در اغتشاشات سال 1401 درمقایسه با فتنه‌های قبلی لبریز از توحش کم‌سابقه بوده است. جدا از پروژه تهییج رسانه‌های بیگانه، بخشی از این شکاف را باید در بازسازی دیدگاه‌های ارائه شده در محصولات فرهنگی اخیر جست‌وجو کرد.

وب‌گاه عصر ایران

این موضوع نشان می‌دهد که مولفان سریال‌های شبکه نمایش خانگی همه خلاقیت خود را وامدارGEM TV (شبکه جم) و برگردان فارسی سریال ترکی هستند و تنها نوآفرینی آنان برای این همانی گسترده سریال‌های ترکی، مخدوش کردن تاریخ و وارونه جلوه دادن خدمات نهادهای انقلابی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از اعدام دو قاتل حرفه‌ای طبق معمول برخی اصلاح‌طلبان آتش‌بیار معرکه شدند!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه بودجه 1402 منطبق بر سیاست‌های کلی برنامه هفتم تدوین شده است، گفت: بودجه، ملاک عمل و دستور کار دولت است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت گفت: با اعلام وصول و توزیع بودجه بین نمایندگان محترم، ایشان فرصت بیشتری برای بررسی کارشناسی بودجه خواهند داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: پیش از این مجلس طرحی را در دست بررسی داشت که طبق آن می‌بایست بودجه به صورت چند مرحله‌ای به مجلس ارائه و از سوی نمایندگان محترم بررسی شود. وی گفت: طی توافق و تعاملی که با مجلس محترم داشتیم، بنا شد در چارچوب همین طرح مجلس، بودجه به‌صورت چند مرحله‌ای ارائه گردد؛ به همین دلیل بودجه شرکت‌های دولتی زودتر به مجلس ارسال...

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت با بیان اینکه بودجه 1402 منطبق بر سیاست‌های کلی برنامه هفتم تدوین شده، افزود: با اعلام وصول و توزیع بودجه بین نمایندگان، آنها فرصت بیشتری برای بررسی کارشناسی بودجه خواهند داشت.