یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیوان عالی کشور اعلام کرد: فرجام‌خواهی سیدمحمد حسینی به استناد بند الف ماده 469 ق. آ. د. ک ابرام و حکم اعدام او شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه گفت: وزارت خارجه و قوه قضاییه با جدیت به پیگیری‌ها برای بدست عدالت سپردن قطعی آمران و عاملان جنایت تروریستی در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد ادامه می‌دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - پیشکسوت استقلال گفت: وقتی بازیکنی 30 میلیارد تومان پول می‌گیرد دیگر فقط برای خودش نیست و نسبت به باشگاه و هوادارانش مسئولیت دارد، او حق این را ندارد در پارتی‌های شبانه شرکت کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در نشست خبری ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: شهید سلیمانی در عرصه بین‌المللی نماد استکبار و استعمار جهانی در سال‌های اخیر بود که در راستای سیاست‌های ظلم ستیزانه جمهوری اسلامی و عمق نقش استراتژیک ایران را در کشور‌های جبهه مقاومت افزایش داده است و هدف دشمن تأثیرگذاری بر این مسیر پرشتاب و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران گفت: روزی که مترو تهران را تحویل گرفتیم نه تنها هیچ واگنی افزوده نشده بود بلکه به زیرساخت‌ها نیز مشکلات متعددی وارد شده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، علی القاصی به‌مناسبت 13 دی‌ماه، «روز جهانی مقاومت» و سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: «بسم الله قاصم الجبارین» مِنَ المُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَمَا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قسمت بیست و یکم سریال «شبکه مخفی زنان» باوجود گذشت 3 روز از زمان انتشار هفتگی‌اش، پخش نشده است.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به تیترهای غیرمنصفانه و دور از خلاف واقع توسط برخی از رسانه‌های اصلا‌ح‌طلب انتقاد کردند.

خبرگزاری دانا

مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور در صفحه شخصی خود در توئیتر از نقض احکام بدوی صادره در خصوص سه نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان خبر داد.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: روزی که مترو تهران را تحویل گرفتیم نه تنها هیچ واگنی افزوده نشده بود بلکه به زیرساخت‌ها نیز مشکلات متعددی وارد شده بود.

خبرگزاری دانا

نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه دقایق پیش با حضور خبرنگاران آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس رای دیوان عالی کشور، فرجام خواهی محمدمهدی کرمی ابرام و حکم اعدام او تایید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن با شرایط جدید اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس اقدام به انتشار سندی کرده است که به دستخط سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نگاشته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه عاملان و آمران ترور شهید سلیمانی تحت پیگرد قانونی قرار دارند، گفت: در این پرونده 154 متهم که 96 نفر از آنها از اتباع آمریکا هستند، شناسایی شده و روند تحقیقات ادامه دارد همچنین تاکنون برای 9 کشور 11 نیابت قضایی ارسال شده است.