سه‌شنبه 24 مهر 1403

حماسه ی 9 دی رونمایی از عقبه ی مردمی انقلاب اسلامی بود / جمهوری اسلامی تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل می کند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
حماسه ی 9 دی رونمایی از عقبه ی مردمی انقلاب اسلامی بود / جمهوری اسلامی تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل می کند

نظری گفت: فرهنگ انقلابی و ولایی در کشور زنده است و چند صباحی که دشمن تلاش می کند زمینه آشوب را فراهم کند مجددا با حضور مردم در صحنه این توطئه ها خنثی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب؛ ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ی مردمی 9 دی اظهار داشت: این اتفاق بزرگ چند ماهی بعد از اغتشاشات سال 88 رقم خورد و در واقع یک رونمایی از عقبه ی مردمی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی برآمده از ارزش های دینی و عقبه ای مردمی است و دشمن به جد به دنبال این بوده که این عقبه ی مردمی که پایگاه اصلی انقلاب هستند در مقابل نظام قرار بدهد. نظری تصریح کرد: در سال 88 کسانی در داخل کشور فتنه انگیزی را دنبال کردند و با ابزارهای رسانه ای پیچیده ای که دشمن در کنار آن قرار داد به دنبال القای مشتی آشوبگر به عنوان مردم بودند تا در همان روزهای اول این دو قطبی را در کشور ایجاد کنند. نماینده مردم خمین خاطرنشان کرد: با روشنگری هایی که توسط مقام معظم رهبری رقم خورد و تلاش دلسوزان نظام نهایتا با ملاحظاتی نقشه های دشمن محقق نشد و صفوف مردم از مردم نماها جدا شد و به جایی رسید که در نهم دی ماه مردم در سراسر کشور به صحنه آمدند و تبلیغات دشمن را که به دنبال این بودند تا مردم را مقابل نظام نشان بدهند به کلی باطل کردند و مهر تاییدی بر ارزش های نظام اسلامی زدند. نظری با تاکید بر اینکه فرهنگ انقلابی و ولایی در کشور زنده است افزود: چند صباحی که دشمن تلاش می کند زمینه آشوب را فراهم کند مجددا با حضور مردم در صحنه این توطئه ها خنثی می شود. این نماینده مردم اذعان داشت: در حوادث اخیر هم شبیه سازی سال 88 بود معاندین به دنبال القا کردن اندکی اغتشاشگر به عنوان مردم بودند اما در صحنه ی واقعی مردم ایران کسانی هستند که در طول 43 سال گذشته پای کار نظام بوده اند و هستند و نخواهند گذاشت نقشه های دشمن که هر روز رنگ و لعاب جدیدی می گیرد به سرانجام برسد. نظری خاطرنشان کرد: این پتانسیل و ظرفیت در جمهوری اسلامی وجود دارد که تهدیدات ساخته دشمن را به یک فرصت تبدیل کند و نظام بتواند سرعت خوبی را در رسیدن به اهداف و آرمان های خود در پیش بگیرد. انتهای پیام /