پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

حماس نسبت به نظارت بر فعالیت‌های آنروا هشدار داد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
حماس نسبت به نظارت بر فعالیت‌های آنروا هشدار داد

اقتصادنیوز: جنبش حماس امروز شنبه در بیانیه‌ای درباره تعیین هرگونه نهاد بین‌المللی برای نظارت بر فعالیت‌های آژانس آنروا هشدار داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز در بیانیه‌ای ضمن هشدار درباره تعیین هر گونه نهاد بین‌المللی جهت نظارت بر آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) به جای سازمان ملل، از همه طرف‌های بین‌المللی که از حمایت از این آژانس امتناع می‌کنند، خواست به مسئولیت‌های خود در قبال جنگ نسل‌کشی که فلسطینی‌ها در معرض آن قرار دارند، عمل کنند.

خبر مرتبط سازمان ملل پرونده یکی از 12 کارمند آنروا را بست

اقتصادنیوز: سازمان ملل از بسته شدن تحقیقات مربوط به پرونده یکی از 12 کارمند آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) به دلیل عدم ارائه شواهد ادعایی از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش وب‌سایت «صدی البلد»، حماس در ادامه بیانیه خود تاکید کرد، تمام تلاش‌هایی که با هدف حذف هر یک از سرفصل‌های مساله فلسطین در قدس یا ماجرای «نکبت» و با سرزمین فلسطین انجام می‌شود، قطعا تنها به شعله‌ور شدن آتش‌های بیشتری در مقابل امنیت و صلح جهانی منجر خواهد شد.

خبر مرتبط شکست سنگین نتیانیاهو در پرونده آنروا

اقتصادنیوز: یک رسانه عرب زبان از شکستی خبر داد که رژیم صهیونیستی و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در پرونده آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی موسوم به «آنروا» متحمل شد و نوشت: اسرائیل سیلی محکمی خورد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
حماس نسبت به نظارت بر فعالیت‌های آنروا هشدار داد 2
حماس نسبت به نظارت بر فعالیت‌های آنروا هشدار داد 3