سه‌شنبه 3 مهر 1403

حملات اسرائیل دو پرواز بین المللی مهم را لغو کرد

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
حملات اسرائیل دو پرواز بین المللی مهم را لغو کرد

شرکت‌های هواپیمایی «فلای دوبی» و «قطر ایرویز» با توجه به وضعیت کنونی لبنان و حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی، پروازهای خود به بیروت را متوقف کردند.

دو شرکت هواپیمایی دیگر نیز به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان، پروازهای خود به بیروت را تا فردا (چهارشنبه) متوقف کردند.

سخنگوی شرکت «فلای دوبی» اعلام کرد که پروازهای امروز و فردا بین فرودگاه بین‌المللی دوبی و فرودگاه بیروت لغو شده است. وی افزود که این شرکت با مسافران تماس خواهد گرفت تا امکان رزرو مجدد یا بازپرداخت وجه بلیت را فراهم کند.

همچنین «قطرایرویز» در بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلیل شرایط کنونی در لبنان، این شرکت به طور موقت پروازهای به مقصد و از مبدا فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری بیروت را تا فردا تعلیق کرده است.

این شرکت هواپیمایی قطری هفته گذشته، اعلام کرد مسافرانی که قصد دارند با هواپیماهای این شرکت بیروت را ترک کنند، نمی‌توانند «پیجر» و سایر تجهیزات ارتباطی بی‌سیم به همراه داشته باشند. این تصمیم در پی حمله تروریستی هفته گذشته رژیم صهیونیستی در لبنان از طریق انفجار پیجرها و تجهیزات بی‌سیم اتخاذ شد. در پی این انفجارها دست کم 37 نفر به شهادت رسیده و حدود سه هزار تن به شدت مجروح شدند.

همچنین براساس اعلام وزارت بهداشت لبنان، شمار شهدای حملات اخیر رژیم صهیونیستی به بیروت که از روز دوشنبه آغاز شده و شدت گرفته است، به 558 نفر افزایش یافته است.