چهارشنبه 2 خرداد 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نماینده مجلس گفت: کمیته تحقیق مجلس از زمانی که شکل گرفت تا به امروز گام های خوبی برای روشن شدن ابعاد فوت خانم امینی برداشته است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام حمید رفیعی گفت: امسال 103 هیئت از خراسان شمالی برای حضور در مشهد مقدس ثبت نام کردند، که 15 هزار نفر در این 103 هیئت حضور دارند.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای در واکنش به حوادث و نا آرامی های چند روز اخیر، با اعلام اینکه علت فوت مرحومه امینی با جدیت و بی طرفانه در حال پیگیری است، تاکید کرد که مقابله با اغتشاشات برای صیانت از حقوق شهروندی با رعایت تمام ضوابط قانونی و شرعی، دنبال خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 28,701 (بیست و هشت هزار و هفتصد و ویک تومان) اعلام شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز تجارت جهانی ایران گفت: اغتشاش و هرج و مرج، هیجانات زود گذر و تخریب اموال عمومی نه تنها گرهی از مشکلات مردم باز نمی کند بلکه گرانی و مشکلات اقتصادی را نیز بیشتر می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

‌فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری 739 نفر از اغتشاشگران در سطح استان خبر داد و گفت: 60 نفر از این افراد زن بودند که توسط پلیس و سپاه دستگیر شدند.

وب‌گاه فرارو

بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران و هشدار سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص نفوذ سامانه بارشی از اوایل وقت یکشنبه مورخ 3 مهر 1401 تا اواخر وقت دوشنبه 4 مهرماه؛ شاهد وزش باد نسبتا شدید، رگبار باران، کاهش محسوس دما، پدیده مه و احتمال رعد و برق در سطح استان به ویژه نیمه غربی خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمیته حقیقت‌یاب مجلس به اطلاعات خوبی در خصوص ابعاد پرونده پزشکی و فوت مهسا امینی دست یافته است اما هنوز گزارش پزشکی قانونی تکمیل نشده و منتظر دریافت گزارش نهایی پزشکی قانونی پس از روشن شدن نتایج آزمایش سم شناسی و پاتولوژی هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت کشور درباره حوادث و ناآرامی‌های اخیر اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به وقوع سیلاب ناگهانی، برخورد صاعقه و آب‌گرفتگی معابر در 13 استان از کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی، ریزش سنگ، کاهش دید و اختلال در تردد جاده‌ها و محور‌های کوهستانی از تبعات فعالیت این سامانه خواهد بود.

خبرگزاری دانا

وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای در واکنش به حوادث و نا آرامی‌های چند روز اخیر، با اعلام اینکه علت فوت مرحومه امینی با جدیت و بی طرفانه در حال پیگیری است، تاکید کرد مقابله با اغتشاشات برای صیانت از حقوق شهروندی با رعایت تمام ضوابط قانونی و شرعی، دنبال خواهد شد.

وب‌گاه الف

یک هوادار معترض در جریان یک رقابت تنیس در لندن خود را در زمین آتش زد که باعث شد ماموران خیلی زود برای نجات او عمل کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای در واکنش به حوادث و نا آرامی‌های چند روز اخیر تاکید کرد مقابله با اغتشاشات برای صیانت از حقوق شهروندی با رعایت تمام ضوابط قانونی و شرعی، دنبال خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت کشور در اطلاعیه ای با ابراز تسلیت و همدردی در پی حادثه تلخ درگذشت مهسا امینی، تاکید کرد علت فوت مرحومه امینی با جدیت و بی طرفانه در حال پیگیری است.