شنبه 29 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با اشاره انتشار فیلم لحظه ایست قلبی مرحومه مهسا امینی و روشن شدن دروغ‌پردازی معاندین و ضدانقلاب گفت: مردم باید مراقبت کنند که تحت تاثیر این دروغ‌پردازی‌های رسانه‌ای قرار نگیرن

خبرگزاری مهر

چند روز است که اینجا در کربلا ازدحام جمعیت بیش از تصورات بوده و به اصطلاح معروف جا برای سوزن انداختن نیست، بسیاری از زائران می‌گویند پس از خواندن زیارت اربعین به سمت مرز می‌روند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکر مهسا امینی دختر 22 ساله سقزی که روز گذشته در بیمارستان کسری تهران جان باخت صبح امروز شنبه در آرامستان آیچی شهر سقز به خاک سپرده شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرب شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان با اشاره به پایش مستمر منابع آب زیرزمینی استان به لحاظ کمی گفت: سفره های آب زیرزمینی در این استان سالانه 60 سانتیمتر افت پیدا می‌کند که هم بر کیفیت و هم بر میزان برداشت آب تاثیر بسیار منفی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: پیکر مهسا امینی دختر 22 ساله سقزی که روز گذشته در بیمارستان کسری تهران جان باخت صبح امروز شنبه در آرامستان آیچی شهر سقز به خاک سپرده شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه نقشه پیاده‌روی جاماندگان در تهران در دسترس زائران قرار گرفت گفت: زائران می‌توانند با مراجعه به این نقشه از خدمات ارائه شده در مسیر مطلع شوند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - پیکر مهسا امینی دختر 22 ساله سقزی که روز گذشته در بیمارستان کسری تهران جان باخت صبح امروز شنبه در آرامستان آیچی شهر سقز به خاک سپرده شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل دادگستری تهران با تاکید بر رسیدگی ویژه، سریع و دقیق به پرونده «مهسا امینی» گفت: مردم شریف مطمئن باشند قوه قضاییه و مدعی العموم پیگیر این موضوع هستند.

وب‌گاه عصر ایران

نامبرده مجدداً بعد از ظهر روز جمعه ایست قلبی می‌کند و نهایتاً پس از 45 دقیقه عملیات احیای قلبی cpr، به علت ایست قلبی ریوی فوت می‌کند.

وب‌گاه گسترش

مهسا امینی دختری سنندجی بود که در بزرگراه شهید حقانی تهران بازداشت شد. نوشت: دایی مهسا امینی فوت او را تایید کرد.

خبرگزاری تسنیم

سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان با اشاره به ضعیف بودن همکاری‌های اقتصادی کشورهای عضو شانگهای گفت: یکی از دلایل آن تحریم‌ها است زیرا همه چیز وابسته به دلار شده است و اعضا باید راهکاری پیدا کنند تا از پول‌های ملی برای مبادلات اقتصادی استفاده کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: در سی تی اسکن مغزی علایمی مبنی بر هیدروسفال بودن (عارضه قبلی) گزارش شده است. وی در پنج سالگی هم تومور مغزی عمل کرده و مبتلا به بیماری صرع و دیابت نوع یک بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر از دستگاه های ذیربط خواست تا تحقیقات و بررسی‌های لازم در مورد علت فوت مهسا امینی با دقت و سرعت انجام شود و نتایج آن با شفافیت در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری فارس به نقل از یک منیع آگاه علت فوت مهسا امینی را اعلام کرد.