شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه خبر آنلاین

ابرهای متان با غلظت بالا در جنوب تهران پدیده‌ای است که این روزها شهرداری از وجود آن ابراز بی‌خبری می‌کند، آن هم در شرایطی که شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی فعال در حوزه تحلیل تصاویر ماهواره‌ای بارها سعی در آگاه‌سازی مسئولان در این خصوص داشته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا از پیام های رئیس جمهور و رئیس مجلس درپی «حمله تروریستی» ایذه خوزستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از مجروحان حادثه تروریستی ایذه به شهادت رسید. عصر روز گذشته 25 آبان ماه در پی یک حمله تروریستی به بازار ایذه، پنج نفر شهید و 10 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حمله تروریستی در ایذه و اصفهان، برای اعتصاب اجباری، تروریست‌ها مشغول کارند، آمریکا از اغتشاشگران ناامید شد دوباره برای مذاکره به التماس افتاد، از جمله تیترهای روزنامه ها در روز پنجشنبه 26 آبان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه‌های اجتماعی هرگز راهی طبیعی برای کار، بازی و معاشرت نبودند. با این وجود، جایگزین شدن آن به جای راه‌های طبیعی از طریق جهشی عجیب و بسیار ظریف صورت گرفت که تشخیص وقوع آن در لحظه دشوار بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، ساعت 21 امشب و در پی حمله تروریستی، راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در یکی از محله‌های شهر اصفهان آتش گشودند و موجب به شهادت رسیدن دو نفر از نیرو‌های بسیجی شدند. در این رویداد شماری از ماموران انتظامی و یک بسیجی دیگر مجروح شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

در پی ورود یک تیم تروریستی به بازار مرکزی ایذه و تیراندازی به سمت مردم و بسیجیان، تا این لحظه 4 نفر جانباخته و 5 نفر زخمی شده‌اند. گفته می شود تروریست ها سوار بر دو موتورسیکلت بودند.

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور دستور داد که دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به فوریت عاملان و آمران این واقعه تروریستی را شناسایی و برای مجازات تحویل دستگاه قضایی دهند.

وب‌گاه 55 آنلاین

در پی ورود یک تیم تروریستی به بازار مرکزی ایذه و تیراندازی به سمت مردم و مأموران پلیس، تا این لحظه 5 نفر شهید و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سه نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاشات امروز شهرستان ایذه دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری مهر

اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سه نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاشات امروز شهرستان ایذه دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری دانا

سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در پی حمله تروریستی و شهادت جمعی از هموطنان در شهرستان ایذه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسامی 2 شهید حادثه تروریستی در اصفهان اعلام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

استادیار محیط زیست و منابع طبیعی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان گفت: تغییرات اقلیمی باعث تیره‌تر شدن اقیانوس‌ها و ذوب شدن یخچال‌های عظیم و بروز فجایع زیست محیطی و در نتیجه تاثیر بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشورها با کاهش تولید ناخالص می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور ضمن تسلیت به خانواده شهدای حمله تروریستی در ایذه، در گفتگوی تلفنی با استاندار خوزستان دستور داد اقدامات دستگاه‌های امنیتی و انتظامی را برای شناسایی و بازداشت عاملان و آمران این واقعه تلخ در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از کیان نیک‌پور، کودک 9 ساله‌ای که در حمله تروریستی امروز ایذه به شهادت رسید را مشاهده می‌کنید.